نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. ارديبهشت 1399 - 10:39
کارکنان اداره کل راهداری و خمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در راستای رزمایش کمک های مومنانه، حدود 180 میلیون ریال به قرارگاه استانی کمک کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان مبنی بر راه اندازی رزمایش بزرگ کمک مومنانه توسط مردم کشورمان برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان، پویش کمک مومنانه در استان کهگیلویه و بویراحمد همچون دیگر نقاط کشور راه اندازی شد و پرسنل اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان نیز به این رزمایش بزرگ پیوستند.
 

 پس از راه اندازی پویش کمک مومنانه در استان کهگیلویه و بویراحمد پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در مرحله اول مبلغ 17 میلیون و 800 هزار تومان را به حساب قرارگاه کمک مومنانه استان واریز و مرحله دوم نیز بزودی جمع آوری و به شماره حساب مربوطه واریز خواهد شد.

 

شماره کارت ۶۷۵۸-۱۰۰۳-۸۱۷۰-۶۲۷۳ متعلق به قرارگاه کمک مومنانه استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت دستگاه های مختلف استان منتظر کمک های مردم نوع دوست استان است.  با شناسایی افراد نیازمند در سراسر استان، بسته های حمایتی که با کمک های مردمی تهیه می شود از طرف دستگاه ها، نهادهای حمایتی و پایگاه های بسیج در ماه مبارک رمضان به دست نیازمندان خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی