نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. ارديبهشت 1399 - 14:23
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:موشکی که ماهواره را به فضا پرتاب می کند و ماهواره ای که در فضا قرار می گیرد و امر رصد را برای سپاه پاسداران رقم می زند؛ هر دو معیاری برای توانمندی جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد اهداف خودش باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص پرتاب موفقیت امیز ماهواره نور به فضا گفت: این اقدام یک موفقیت برجسته برای نظام جمهوری اسلامی و همچنین یک نشانه در امر پیشرفت و توسعه در مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به حساب می آید که مجموع آن را باید نشانی از ارتقای توان نظامی جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

سردار رسول سنایی راد بیان کرد: این اقدام در شرایط تحریم و توسط سپاه انجام می شود و آن هم عرصه ای که بیشترین تحریم را دارد؛ اصلی ترین عاملی که موجب تعجب و شگفتی جهانیان شد این است توسط مجموعه ای انجام شد که تحت تحریم های شدید قرار دارد.

 

وی افزود: موشکی که ماهواره را به فضا پرتاب می کند و ماهواره ای که در فضا قرار می گیرد و امر رصد را برای سپاه پاسداران رقم می زند هر دو معیاری برای توانمندی جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد اهداف خودش باشد.

 

سنایی راد ادامه داد: یک سری از بازتاب ها از سوی امریکا و رژیم صهیونیستی بود که با هرگونه پیشرفت ما مخالف هستند و کشورهای اروپایی هم هسو با آن اعلام نگرانی می کنند و این اقدام سپاه را مغایر با قطعنامه 2231 می دانند که به نوعی دنبال روی از سیاست های امریکایی هاست.

 

وی ادامه داد: مواضع اروپایی ها فرار رو به جلو است که از انجام تعهدات برجامی خود طفره رفتند و امروز در افکار عمومی جهان به عدم استقلال و دنباله روی از سیاست امریکایی ها متهم هستند.

 

سنایی راد گفت: مواضع اخیر اروپایی ها سیاست اشتباه آن ها را روشن تر کرد و آن هم این که اقدام سپاه هیچ مغایرتی با قطعنامه های سازمان ملل نداشته و در راستای ارتقای توان دفاعی و بازدارندگی است به خصوص این که کشور ما در 200 سال اخیر هیچ تجاوزی به کشورهی همسایه و غیرهمسایه نداشته و همواره مورد تجاوز قرار گرفته است.

 

وی پیام این اقدام سپاه پاسداران به ملت را قوی بودن دانست و اظهار کرد: دستیابی به قدرت ملی هیچ کاه نباید از مواضع و فشارهای بیرونی متاثر باشد و این موفقیت جمهوری اسلامی ایران نشانه ای از استقلال و توانمندی است که در شرایط تحریم هم می توانیم در سطوح راهبردی چنین موفقیت هایی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی