نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. ارديبهشت 1399 - 11:12
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح در مسیر توسعه و سازندگی است گفت : قرارگاه از ظرفیت جوانان به نحو مطلوب استفاده کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از  صبح زاگرس ظهر امروز مسئول و اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله سید نصیر حسینی دیدار کرد.

آیت الله سیدنصیر حسینی در این دیدار  گفت :تلاش ها شما در راستای کمک به جامعه، تعالی فرهنگ و معنویت ستودنی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کار و تلاش در حوزه اشتغال را نیازمند تفکر جهادی دانست وگفت : بخشی از کار در این زمینه نیازمند فرهنگ سازی و بخشی نیز ارائه فکر و ایده است.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: علیرغم تلاش ها و توطئه دشمنان در همه زمینه ها، استقلال، دین، عظمت و قدرت ایران اسلامی حفظ شد، در برابر دشمنان عقب نشینی نکردیم و دنیا را با پیشرفت ها در عرصه های مختلف حیرت زده کردیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان بحث اشتغال و تولید سرمایه را بسیار مهم ارزیابی کرد و تاکید کرد : استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت هایی دارد که اگر پشت آنها همت و فکر باشد، می توان کارهای بزرگی انجام داد.

 

وی با تقدیر از مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی افزود:در حوزه ساخت مساجد و خانه های عالم، مدارس و تعمیر آنها کارهای ارزشمندی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان انجام گرفته است.

آیت الله حسینی با بیان اینکه کار قرارگاه در مسیر سازندگی و آبادانی است و این کار ارزشمند است زیرا به صورت میدانی عمل می کنید و از طرفی فرهنگ کار، تلاش و عمران را ترویج می کنید.

امام جمعه یاسوج فعالیت های این قرارگاه را جامع و کامل دانست و گفت: در مسیر اهداف قرارگاه از ظرفیت جوانان به بهترین نحو استفاده شود.

 

رضایی مسئول قرارگاه عمران و پشتیبانی پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان در این دیدار با بیان ایکنه قرارگاه عمران و پشتیبانی پیشرفت و آبادانی سپاه شامل پنج کارگروه تعلیم و تربیت، فرهنگی، عمران و زیرساخت، سلامت و کارگروه اقتصاد، اشتغال  است گفت :خدمت به مردم وظیفه ذاتی و اصلی ما است.

وی مهاجرت معکوس را از اولویت های این خدمات در روستا ها عنوان کرد و گفت : با اقدامات قرارگاه در روستا ها و مناطق محروم استان، تاثیرات فراوانی در کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال و بازگشت مردم به روستاها نشان داده شده است.

---

رضایی افزود: قرارگاه  پیشرفت و عمران و آبادانی در حال حاضر در پنج نقطه محروم استان شامل دهستان های زیلایی، چین، جاورده، دیشموک و  ممبی در حال کار و فعالیت است .

---

مسئول قرارگاه عمران و پشتیبانی پیشرفت و آبادانی سپاه فتح اذعان داشت: با راه اندازی پروژه های درامد زا در حوزه های کشاورزی بدنبال اشتغالزایی  مردم منطقه در روستا ها هستیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی