نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. ارديبهشت 1399 - 14:27
رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تنها 13 درصد از دانش آموزان عشایر استان در شبکه شاد حضور دارند گفت : راه اندازی هنرستان عشایری برای دانش آموزان خواسته عمومی و ضروری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ اسماعیل رضایی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص بازگشایی مدارس گفت : کار آموزش از 28 خرداد ماه در مدارس عشایری استان آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه اکیپ هایی از اداره کل و  آموزش و پرورش عشایر از مدارس عشایری استان بازدید و مشکلات این مدارس بررسی و احسا شد   افزود : در این بازدیدها  دانش آموزان اشتیاق عجیبی برای ادامه سال تحصیلی از خود نشان دادند، همچنین پروتکل های بهداشتی درباره فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت شده بود.

 رضایی یکی از افتخارات آموزش و پرورش عشایر استان  را باز نماندن حتی یک دانش آموز  از تحصیل ارزیابی کرد و گفت :حدود نیمی از این دانش آموزان عشایری استان در بخش مارگون و منطقه محروم زیلایی از توابع شهرستان بویراحمد تحصیل می کنند.

 

زئیس آموزش و پرورش عشایر استان گفت: تعداد دانش آموزان عشایری در استان ۳۶۲۵ نفر است و از این تعداد ۱۳ درصد در برنامه شاد شرکت کرده اند که عمده دلیل عدم شرکت دانش آموزان در این شبکه آموزشی عدم دسترسی به اینترنت ،  نداشتن وسایل ارتباطی هوشمنداست.

رضایی اظهار داشت:  480 معلم عشایری در استان  در برنامه شاد شرکت کردند و  مدارسی که تعداد دانش آموزان آنها زیر پنج نفر بود در این ایم کلاس درس برگزار ، تا دانش آموزی بتوانند از شرایط تحصیل در روز های کرونایی استان استفاده کنند.

 

 اسماعیل رضایی عمده مشکلات آموزش و پرورش عشایر را  نبود  هنرستان عشایری ارزیابی کرد و گفت :این هنرستان در منطقه گنجه ای شهر یاسوج در حال ساخت و آماده سازی است که در صورت تکمیل و تجهیز شدن سال تحصیلی جدید دانش آموزان می توانند از ان بهره ببرند.

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی