نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. خرداد 1399 - 13:36
مدیر کل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به تشریح اخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل های گچساران پرداخت و از هلی برن نیروهای امدادی با استفاده از بالگرد خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی در گچساران گفت: آتش‌سوزی در ارتفاعات بسیار بالا و شیب بالای ۸۰ درجه رخ داد که این مناطق دارای صخره، پرتگاه و مکان های صعب العبور است.

وحید محمدی تبار گفت: در حال حاضر ۳ فروند بالگرد هوانیروز ارتش جهموری اسلامی و شرکت نفت در حال هلی برن نیروهای مردمی، سپاه، بسیج، منابع طبیعی، شهرداری، فرمانداری، هلال احمر و نیروهای مدیریت بحران به ارتفاعات هستند.

 

محمدی تبار ادامه داد: هواپیمای آبپاش نیز در مسیر فرودگاه گچساران است و با همدلی که در مجموعه نیروهای استان و شهرستان وجود دارد و پیگیری های استاندار و نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت، مسئولین هلال احمر، منابع طبیعی، سپاه، بسیج، نیروهای مردمی، شهرداری و همه دستگاه های اجرایی در حال همکاری هستند تا نیروها اعزام شوند و آتش سوزی هرچه سریع تر مهار شود.

وی افزود: همکاران ما در شهرستان با پشتکار تمام در حال انجام عملیات هستند تا حادثه آتش‌سوزی به پایان برسد.

 

محمدی تبار ادامه داد: افراد را به بالای ارتفاع فرستادیم تا مختصات دقیق محل آتش سوزی را به ما بدهند تا در صورت رسیدن هواپیمای آب‌پاش بر اساس مختصات مورد نظر، آب پاشی صورت پذیرد.

محمدی تبار در پایان در خصوص زمان پایان مهار آتش سوزی بیان کرد: ‌نمی توان زمان مشخصی را برای پایان آتش‌سوزی در نظر گرفت چون منطقه کاملاً شیبدار است و مناطق صعب العبور زیادی دارد البته همه سعی خود را خواهیم کرد تا کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش سوزی خاتمه  پیدا کند.

 

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا