نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. مرداد 1399 - 17:35
دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با عواملی که مبادرت به بازگشایی آبشار یاسوج کرده اند در صورت احراز هویت برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس شیوع ویروس کرونا در استان در ماه اخیر شیب صعودی پیدا کرده  و همین امر باعث شده تا مسئولین استانی اقدامات سخت گیرانه تری را برای حضور گردشگران در استان ایجاد کنند.

 

آبشار یاسوج  یکی از قطب های گردشگری یاسوج سالیانه خیل عظیمی از مسافران را در خود جای می داد که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با شیوع کرونا  جاده دسترسی این منطقه گردشگر  با استفاده از قالب های بتنی و خاک ریزی مسدود شد.

 

متاسفانه همان گونه که در فیلم مشخص است افراد ناشناس اقدام به کنار زدن قالب های بتونی کرده و جاده دسترسی به آبشار را دوباره بازگشایی کرده اند.

 

در همین خصوص سید علی ملک حسینی  دادستان یاسوج در گفتگو با پایگاه خبری صبح زاگرس از برخورد قاطع با افرادی که قوانین کرونا را دستکم کم می گیرند خبر داد.

 

 وی افزود: در صورت شناسایی افرادی که اقدام به بازگشایی غیر قانونی جاده دسترسی به آبشار یاسوج کرده اند برخورد قانونی می شود.

 

ملک حسینی به بستن دوباره جاده دسترسی این منطقه گردشگر توسط نهاد های مربوطه اشاره کرد و گفت :  شهرداری یاسوج در صورت  مشاهده بازگشایی جاده دسترسی آبشار یاسوج مبادرت به بستن آن بکند.

 

فیلم زیر مربوط به بازگشایی دوبار جاده دست رسی آبشار و عبور و مرور دوباره خودروهای به این مکان گردشگری است.

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی