نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. مهر 1399 - 12:22
جانشین سپاه فتح استان با بیان اینکه افول نظام سلطه از برتری عمق نفوذ انقلاب اسلامی است، گفت: امروز توانستیم در جنگ نرم به برتری های زیادی دست پیدا کنیم و حفظ این برتری نیازمند اتحاد و حرکت های جهادی و جبهه ای است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس جانشین سپاه فتح در بازدید از پایگاه خبری صبح زاگرس ، بودن در کنار خبرنگاران را باعث روحیه بخشی دانست.

 

مصطفی مثنوی با اشاره به اینکه وضعیت مطلوب و عملکرد این رسانه در سطح ملی و استانی نمود خوبی داشته، گفت: این رسانه نمایشی از رسانه تراز انقلاب است.

 

 مثنوی تصریح کرد: روحیه مطالبه گری، اطلاع رسانی شفاف و توسعه ای صبح زاگرس گامی در راستای اهداف انقلاب است.

 

جانشین سپاه فتح، با اشاره به فرامین رهبر انقلاب در خصوص پیش روندگی و پیش برندگی شاخص ها گفت: خبرنگاران می توانند در انعکاس به موقع اخبار با رعایت انصاف و عدالت، نقش مهمی در پیشبرد اهداف آرمانی نظام و گام دوم انقلاب ایفا کنند.

 

وی با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: حرکت خوب و پیش برنده صبح زاگرس می تواند باعث شتاب بخشی کار و حرکت های رسانه ها درتوسعه استان باشد و اندیشه  همه فعالان عرصه رسانه باید بر اساس حق جویی و حق گویی و مجاهدت استوار باشد وبا تهیه اخبار و گزارشهای موثر در توسعه و پیشرفت مناطق خود نقش آفرین باشند.

 

مثنوی با تاکید بر اینکه خبرنگاران و رسانه‌ها دیده بان بصیر و آگاه مردم و انقلاب اسلامی هستندگفت: هم گام بودن رسانه ها در رسیدن به وضع مطلوب می تواند پیش برنده اهداف انقلاب و تحقق عدالت و مبارزه با فساد در همه اشکال است.

 

وی گفت: دشمنان نظام با طراحی رسانه‌های متعدد درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ما هستند و در ادامه افزود :دشمن با استفاده از تمام ظرفیت های خود و با هدف گذاری تغییر در ارزش ها، باور ها و اعتقادات جوانان  وارد میدان شده است و در این میدان از ظرفیت رسانه ا برای القای اسلام هراسی و ایران هراسی، تغییر سبک زندگی، ایجاد شبهه در ذهن جوانان و استفاده می کند.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح  با بیان اینکه رسانه‌ها با تشکیل جبهه رسانه انقلاب می‌توانند مطالبات مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی را عملی کنند، اظهار داشت :در حوزه فرهنگ با توجه به حساسیتی که وجود دارد حرکت جبهه ای ضروری است و رسانه ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

 

مثنوی با  اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به لحاظ گفتمانی توانسته است حوزه نفوذ خود در کشورهای دیگر و در بین ملتها را افزایش دهدگفت :انقلاب اسلامی از عمق نفوذ خاصی در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه برخوردار است و با وجود تحریم های مختلف آمریکا و کشورهای اروپایی  توانسته است در گام نخست خود را به عنوان یکی از اضلاع مهم قدرت در جهان مطرح کند.

 

وی گفت: عمق نفوذ و فریاد آزادی خواهیجمهوری اسلامی امروز در اروپا و آمریکا گسترش پیدا کرده است و این پیش برندگی انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

 

جانشین سپاه فتح اثر بخشی اتحاد و حرکت های جبهه ای و جهادی را مهم ارزیابی کرد، و گفت: در حوزه فضای مجازی و رسانه اگرچه از استانداردهای سخت افزاری عقب افتاده ایم، اما در حوزه فعالیت هوشمندانه خلاء های سخت افزری از بین رفته است و توانستیم به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

 

مثنوی پیروزی های مارا درجنگ نرم بیش از جنگ سخت در کشور عنوان کرد و گفت: عمق نفوذ استراتژیک، برتری گفتمان انقلاب و حضور قدرتمند در سایر حوزه های فرهنگی را از جمله پیروزی های جنگ نرم عنوان کرد.

 

وی در ادامه بیان کرد: افول نظام سلطه از برتری عمق نفوذ انقلاب و قدرت نرم و هوشمندی جمهوری اسلامی است.

 

مثنوی با اشاره به اینکه عامل موفقیت ایران اسلامی  در جنگ سخت ایمان، توکل، و قدرت نرم است گفت: امروز توانسته ایم در جنگ نرم به برتری های زیادی دست پیدا کنیم و این برتری به دلیل اتحاد و حرکت های جهادی است.

 

جانشین سپاه فتح گفت: ما به باور  پیروزی برابر قدرت های سلطه دست پیدا کرده ایم و در حوزه  قدرت نرم به این اراده رسیده ایم و هر قله ای را که بخواهیم می توانیم فتح کنیم.

 

مثنوی در پایان گفت: با توجه به منشور انقلاب و آتش به اختیاری  حرکت های انقلابی و جهادی به پیروزی های دیگری هم دست پیدا می کنیم.

---
---
---
---
---
---
---
---

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا