نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آبان 1399 - 9:12
صیدالی گفت: مبلغ بودجه در حدی است که بتوانیم تیم را در لیگ دسته دوم جلو ببریم اما نیازمند حمایت استاندارو مدیرکل ورزش استان هستیم که اگر حمایت نشویم با بودجه محدودی که داریم در میانه راه متوقف خواهیم شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس؛هوشنگ صیدالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در گفتگو بابرنامه همراه با ورزش "شبکه دنا" درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز گفت:با حمایت خوب مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب، استاندارکهگیلویه و بویراحمد، مقام عالی وزارت نفت بودجه لازم برای تیم فوتبال تامین شده است.

وی در خصوص حمایت از تیم های نفتی دیگر از سوی وزارت نفت افزود:تیم های نفتی  که در لیگ برتر حضوردارند، زیرمجموعه نفت نیستند و حامی مالی آنها بخش خصوصی و استان محل فعالیتشان هستند و نفت بخشی از بودجه را تامین کرده است.

صیدالی تصریح کرد:اما شرایط تیم فوتبال نفت وگاز گچساران و نیز نفت امیدیه مشکل جدی داشتند که وزارت نفت قول همکاری و تامین اعتبار داده است که ما انتظار داریم استاندار، مدیرکل ورزش استان همچنان حمایت کنند.

وی بیان کرد:مردم در گچساران و استان به خوبی می دانند که نفت حمایت های لازم را از ورزش استان داشته است و مقام عالی وزارت هم به این موضوع اشراف کامل دارند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران درادامه افزود: سرمربی تیم را در جلسه هیئت مدیره دعوت کردم و از وی حمایت کامل خواهم کرد و برای موفقیت همه تلاشمان را خواهیم کرد هرچند تمرکز ما بر کادر فنی و بازیکنان بومی است.

صیدالی درادامه تصریح کرد: مبلغ بودجه در حدی است که بتوانیم تیم را در لیگ دسته دوم جلو ببریم اما نیازمند حمایت استاندار، مدیرکل ورزش استان هستیم و اگر حمایت نشویم با بودجه محدودی که داریم در میانه راه متوقف خواهیم شد.

وی در پایان از همه مردم و علاقمندان این تیم درخواست کرد که با حفظ آرامش کمک کنند تا وقفه ای افتاده را بتوانیم با ظرفیت کادر فنی جبران کنبم و هرچه سریع تر تیم را آماده مسابقات کنیم.

 

صیدالی تاکید کرد: کادر فنی وبازیکنان را  در این شرایط سخت حمایت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی