نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آبان 1399 - 9:12
مدیر مرکز بهداشت شهرستان دنا به گلایه هایی مبنی بر تاخیر در اعلام نتایج آزمایش های کرونایی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس در روز های گذشته  تعدادی از شهروندان از بخش پاتاوه شهرستان دنا با ارسال گزارشاتی به این پایگاه خبری خواستار بررسی دلایل اعلام  نکردن تست های کرونا در این بخش شدند.

در همین رابطه  پریسایی مدیر مرکز بهداشت شهر پاتاوه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: افرادی که تست کرونا می دهند جواب آن ظرف دو روز به وی اعلام می شود، مثلا اگر کسی روز شنبه تست بدهد روز دوشنبه جواب تست به شخص تست دهند علام می شود.

وی افزود: در مرحله بعد افرادی که جواب تست آنها مثبت شده را به فرمانداری اعلام کردیم، فرماندار نیز به بخشدار و بخشدار به دهیار اعلام می کند، همچنین افرادی که تست آنها مثبت اعلام شده است را  به فرمانده سپاه اعلام می‌کنیم که  فرمانده سپاه نیز اسامی این افراد را به فرمانده پایگاه می‌دهد و فرمانده نیز اسامی را به نیروهای بسیجی پایگاه می‌ دهند.

پریسایی افزود: ما همچنین یک دستگاه سامانه پیامکی به مبلغ 500 هزار تومان خریداری کرده ایم، از  هر کسی که نمونه برداری و تست کرونا گرفته شود، همزمان شماره تلفن وی نیز ثبت می شود  جوابه تست برای این فرد اس ام اس خواهد شد.

مسئول علوم پزشکی شهرستان دنا در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان شهر پاتاوه نیز افزود:  بودجه و مجوز مورد نیاز این بیمارستان صادر شده است که با مشخص شدن زمین پروژه به مناقصه گذاشته می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا