نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1399 - 8:23
فرمانده سپاه ناحیه لنده از ناکاهی سرقت احشام در روستای مالشیخ لنده با حضور مقتدر نیروهای گشت رضویون در این روستا خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ روح الله ویسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به اهمیت امینت اقشار مختلف مردم در سطح روستاها و شهرگفت: امروز امنیت به عنوان یکی از شاکله های اساسی  و مهم در جامعه است.

وی افزود: ایجاد گشت های رضویون در سطح پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهر و روستاها یکی از مهمترین اقداماتی بود که در راستای افزایش امنیت فراگیر در جامعه صورت گرفته است که اقدامات این گشت ها در حفاظت و حراست از جان و مال مردم تا کنون باعث رضایت مندی اقشار مختلف جامعه  شده است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: ساعت 3بامداد امروز باوجود بارندگی در سطح شهرستان یک فقره سرقت احشام در سطح روستای مالشخ در حال انجام بود که با صدای صاحب خانه و حضور گشت رضویون که با حضور فرمانده پایگاه مقاومت و یکی از بسیجیان روستا در حال اجرا بود ضمن حضور به موقع و تعقیب و گریز سارقین احشام گرفته و به صاحب آن برگردانده و سارقین نیز با استفاده از سیاهی شب و بارندگی متواری شدند.

وی تاکیدکرد: این اقدام به موقع و حضور موثر گشت شبانه پایگاه مقاومت شهید عوضپور مالشیخ باعث شد تا صبح امروز نیز مردم روستا با حضور در جلوی  پایگاه مقاومت از تلاش و زحمات عزیازن بسیجی قدردانی و تشکر کنند.

ویسی گفت: گشت های رضویون در سطح شهر لنده در قالب تیم های مختلف تمام مناطق شهری لنده را نیز شبانه پوشش می دهند که باعث امنیت فراگیر در سطح شهر نیز شده است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی