نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آذر 1399 - 11:47
در طی ماه های گذشته نان در کهگیلویه وبویراحمد با افزایش قیمت مواجه شد، این افزایش قیمت انتظارها را برای افزایش کیفیت ها به دنبال داشت، اما وعده های مسئولان ذی ربط از جمله صنعت و معدن در این رابطه محقق نشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل صبح زاگرس نان به عنوان محصول غالب و پرمصرف سفره شهروندان در سراسر کشور و کهگیویه وبویراحمد محسوب می شود.

این محصول در ماه های گذشته همزمان با افزایش قیمت آرد، سیر صعودی  پیدا کرد اما در افزایش کیفیت ها تغییری مشاهده نشد.

شهروندان به مشکلات مختلف نان از جمله خمیر بودن، سوختگی، شور و یا بی نمک بودن و کوچک‌تر شدن حجم نان اشاره کرده و بیان می کنند در برخی مواقع در کنار بی کیفیتی نان پروتکل های بهداشتی در برخی نانوایی ها رعایت نمی شود.

 

این پایگاه خبری در ابتدای افزایش قیمت نان در ماه های گذشته در گفتگویی کوتاه خواستار پیگیری افزایش کیفیت نان طبق خواسته شهروندان شد، در همین رابطه مدیر کل صنعت و معدن گفت: نگاه ما بر ارتقای کیفیت نان است، وقتی صحبت از افزایش کیفیت ها مطرح می شد موضوعاتی نظیر اینکه  وزن نان یا کیفیت آن خوب نیست مطرح است، از طرفی قیمت پایین را علت بی  کیفیتی نان می دانستند، اما با افزایش قیمت نسبی حداقل باید کیفیت نان افزایش پیدا کند و تعارفی با هیچ واحد خبازی نخواهیم داشت.

مدیر کل صنعت و معدن در ادامه افزود: حتی اگر 50 درصد واحدهای خبازی در راستای افزایش کیفیت نان تعطیل شود، هیچ گونه خدشه ای در بحث تولید نان با کیفیت ایجاد نخواهد شد، به همین دلیل به شدت با نظارت ها درصدد افزایش کیفیت نان هستیم، به گونه ای که مردم ظرف مدت 20 روز آینده کیفیت نان را احساس کنند(اینجا را بخوانید)

 

اظهارات مدیر کل صنعت و معدن در طی ماه های گذشته در حالی صورت گرفت که بعد از ماه ها شهروندان یاسوجی به صوت مکرر خواستار افزایش کیفیت این محصول شدند، یعنی صنعت و معدن در بحث افزایش کیفیت نان نتوانست رضایت مصرف کنندگان را بعد از افزایش قیمت ها  با اتخاذ نظارت و برخورد با افراد متخلف جلب کند.

 

 

از طرفی وعده های 20 روز صنعت و معدن در مرور زمان به فراموشی سپرده شد و همچنان شهروندان،  نان را با همان بی کیفیتی قبل از افزایش قیمت  و  بی کیفیتی بعد از افزایش قیمت مصرف می کنند، باید دید سرانجام صنعت و معدن برای کیفیت نان برنامه ای اجرا می کند یا همچنان گلایه های شهروندان در این رابطه ادامه  دارد؟

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی