نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آذر 1399 - 8:42
با روی کار آمدن نمایندگان دور دهم مجلس شورای اسلامی و با نزدیکی به پایان کار دولت تدبیر و امید، برخی مدیران کل استان بجای تمرکز بروی خدمات کاری خود فضا را به سمت نزدیکی به سوی نمایندگان مجلس پیش برده اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به  نقل از صبح زاگرس با روی کار آمدن نمایندگان دور دهم مجلس شورای اسلامی و با نزدیکی به پایان کار دولت تدبیر و امید، برخی مدیران کل استان بجای تمرکز دقیق بروی خدمات کاری خود فضا را به سمت نزدیکی به سوی نمایندگان مجلس پیش برده اند.

این موضوع هم طبق اصل تفکیک قوای قانون اساسی موضوع مهمی است که این روزها در حال نادیده گرفتن است و عملا نمایندگان قانون گذار به سمت دخالت در امور انتصابات پیش می روند.

به تازگی در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد پدیده نوظهوری به نام "کِرِ دَس درار  نماینده" هستیم و برخی نزدیکان نمایندگان مجلس استان در حال جلوه دادن به کار این دست افراد هستند.

این عمل هندوانه زیر بغل نهادن برای آن مدیر دولتی تنها حکم ابقایش را در پی دارد اما برای مردم ضعف و بی عدالتی ها را بدنبال دارد.

به تازگی خبر دار شده ایم ، سه نفر از مدیران کل استان با ارایه لیست های منو باز انتصابات زیر مجموعه های خود در سطح استان و شهرستان ها در حال دست و پا زدن جهت حفظ موجودیت خود هستند.

یکی از این مدیران کل که نامش نزد این رسانه محفوظ است، هر 2 الی 3 شبانه روز با تماس با یکی از نمایندگان مجلس گزارشات کاری وانتصاباتی خود را به وی گزارش می دهد و صلاح کار را از وی می خواهد.

بدون شک پس لرزه این پدیده مضموم روزی دامن کلانتری و یا هر استاندار دیگری را خواهد گرفت و مقام ارشد دولت در استان در قلمرو ماموریت خویش به عنوان نماینده عالی دولت توان رسیدگی به مشکلات مردم را از دست خواهد داد و مدیر فرمانبرداری از استاندار نداشته وبا هدر دادن فرصت­ها و آسیب وارد کردن بر پیکره­ ی اجتماع، در دید مردم اثرات نامطلوبی برجای خواهد گذاشت.

روشن است هر گاه عزل و نصب مدیران اجرایی به جای آن که توسط استاندار به ستادهای انتخاباتی نمایندگان مجلس در شهرستان­ها واگذار گردد نتیجه آن انفعال خواهد بود و بهتر است کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه مبارزه جدی را آغاز کند.

پی بردن به اسامی این افراد بسیار ساده است در نوشتار بعدی به این موضوع صریح تر پرداخت می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی