نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آذر 1399 - 19:44
متاسفانه کمبود برخی زیرساخت ها در این شرایط کرونایی باعث شده که برخی از شهروندان شهر پاتاوه بدون توجه به پروتکل های بهداشتی جان خود و دیگران را به خطر بیندازند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس در روز های کرونا از شرق آسیا شروع و سراسر جهان را در نوردید و تا توانست قربانی گرفت، متاسفانه سوء مدیریت ها همچنین برخی عدم زیرساخت های کافی باعث شده شهروندان پاتاوه ای جان خود و دیگران را با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی  به خطر بیندازند.

چند روز پیش بود که خبر صف های شلوغ و در هم توزیع روغن جامد در پاتاوه در این پایگاه خبری درج شد (خبر آن اینجا آمده است). از این خبر هنوز یک هفته نگذشته که متاسفانه این بار صف توزیع کود شیمیایی در این منطقه از شهرستان دنا دوباره حاشیه ساز شده است.
 

 در شهر پاتاوه که در این روز های سخت کرونایی هر روز صدای ناله و عزا از فوت عزیزی به دلیل مبتلا شدن به این ویروس خطرناک غم را به خانه شهروندان آورده است، و هر روز شاهد نصب بنر متوفی در ورودی شهر پاتاوه هستیم اما مثل اینکه این امر دیگر جای نگرانی در وجود کسی نمی اندازد و شهروندان بدون توجه به این موضوع متاسفانه پروتکل های بهداشتی را آنچنان که باید و شاید رعایت نمی کنند.

در روز های که در خانه ماندن می تواند از مبتلا شدن به کرونا ما را دور کند و باری را از روی دوش کادر درمان بردارند شهروندان پاتاوه ای مجبور هستند به صف های طولانی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی جهت تهیه کود شیمیایی مراجعه کنند که این موضوع می تواند در نوع خود غم انگیز و البته تاسف بار باشد.

 
 

همان گونه که در تصویر قابل مشاهده است تجمع شهروندان شهر پاتاوه در محل توزیع کود شیمیایی در شرایطی است که افراد نه فاصله اجتماعی را رعایت کرده اند و نه پروتکل های بهداشتی را و این موضوع نگرانی ها را بابت انتشار بیشتر و سیع تر این ویروس خطرناک بیشتر می کند.

آیا بهتر نبود حداقل وقتی شهروندان را مجبور به ایستادن در صف گرفتن کود شیمیایی می کنند رعایت پروتکل های بهداشتی را در در دستور کار خود قرار دهند؟

تا وقتی که چنین موارد در برخی از مناطق استان رخ می دهد نه می توان امیدی به تغییر کاهش مرگ میر های ناشی از ویروس کرونا در این استان داشت و نه اینکه می توان به کادر درمان که در چند ماه اخیر بدون استراحت در حال تلاش برای مقابله با این ویروس خطرناک هستند کمک کرد، بلکه این موضوع غمی بر غم های کادر درمانی است که حتی برخی از آنها ماه ها خانواده شان را ندیده اند.
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی