نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1399 - 8:32
با وجود ورزشگاه 15 هزار نفری در شهر یاسوج یکی از مشکلاتی که در مرکز استان وجود دارد نبود یک تیم قدرتمند فوتبال است که سالهاست به کابوسی برای جوانان این شهر تبدیل شده تا سرانجام این کمبود ها باعث مرگ تدریجی این ابر سازه در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس،ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج در سال 1385 با حضور خانواده ورزشکار شهید کهگیلویه و بویراحمد علی فتاحی کلنگ‌زنی و ساخت آن آغاز شد.
سرانجام انتظارهای چندین ساله  در 8 اردیبهشت 94 به پایان رسید تا ورزش دوستان یاسوجی امیدوار به دیدن بازی های تیم فوتبال شهرداری یاسوج که در آن زمان به غول کش شهره شده بود باشند.

 ورزشگاه 15 هزار نفر یاسوج به دلیل قرار گرفتن در داخل شهر یکی از منحصر به فرد ترین ورزشگاه های کشور بوده که این موضوع زیبایی های آن را دوچندان می کرد.

با همه این تفاسیر تیم فوتبال شهرداری یاسوج که در آن روز ها در اوج صلابت بود به یک باره عظمت و هیبتش فرو ریخت و دیگر اثری از آن تیم غول کش نبود، همین امر کافی بود تا این ورزشگاه قبل از اینکه در آن بازی حساسی برگزار شود برای همیشه دچار سکته قلبی شود.

متاسفانه همان گونه که در تصویر زیر  قابل مشاهده است صندلی های ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در حال برچیده شدن هستند که این موضوع می تواند برای ورزش دوستان یاسوجی ناراحت کننده باشد که چطور می شود ورزشگاه بدون حتی یک بار استفاده با چنین وضعی رو به رو شود و همه هزینه های که برای آن شده بر باد برود.
 

 

عدم تیم داری در مسابقات کشوری باعث شد تا موضوع خرید یک تیم فوتبال در دسته دوم در سال‌های اخیر در دستور کار مسئولان و متولیان امر از جمله مدیریت شهری دور پنجم بوده که تاکنون تنها در حد حرف باقی مانده است.

همین امر کافی بود تا آب سردی باشد بر میلیارد ها هزینه ای که از بیت المال برای این ابر سازه شد و همان گونه که در تصویر قابل مشاهده است با برچیده شدن صندلی های این ورزشگاه باید برای همیشه قبل از تولد فاتحه این سازه را در پایتخت طبیعت ایران خواند.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا