نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. آذر 1399 - 12:13
فرماندار بویراحمد گفت: محدودیت های جدید کرونایی از شبنه در شهرستان بویراحمد اعمال می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس فرماندار بویراحمد در چهل و یکمین جلسه ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان گفت:از روز شنبه به مدت ۲ روز محدودیت ترافیکی شدیدی در شهر یاسوج و حومه اعمال خواهد شد.

کناری افزود: مردم رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند و با توجه به جهش یافتن و کشندگی بیشتر این ویروس همچنان از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی بپرهیزند.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: از روز شنبه محدودیت‌های شدید کرونایی در شهرستان بویراحمد آغاز می‌شود، در بازار شهرستان بویراحمد از روز شنبه محدودیت‌ها اعمال می‌شود و مردم تا ساعت 18 خریدهای خودشان را انجام بدهند که از ساعت 18 به بعد محدودیت‌های شدید اعمال و بازار تعطیل می‌شود. و جریمه سنگین در انتظار خودروهای متخلف است.

وی تاکید کرد: صنوف از ساعت 18 به بعد تعطیل می شوند، و با هر گونه تخلف برخورد جدی و قانونی صورت می‌گیرد. بازار حومه شهر یاسوج نیز تعطیل خواهد شد.

فرماندار بویراحمد گفت: همه راه‌های منتهی به مرکز شهر یاسوج مسدود می‌باشد و محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی بیش از ۷۰ درصد جمعیت این شهرستان را پوشش داده است افزود: هم اکنون این طرح در تمام بخش‌های شهرستان فعال است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی