نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. دى 1399 - 11:54
در بسته خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد به مهمترین خبرها در حوزه مبارزه با جرائم، دستگیری متخلفان و آخرین خبرها پرداخته شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس در بسته خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد به مهمترین خبرها در حوزه مبارزه با جرائم، دستگیری متخلفان و آخرین خبرها پرداخته شده است.

کشف کالای قاچاق در یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال در محور یاسوج به اصفهان خبر داد.
 

سرهنگ ً علی کرم بازیان ً اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بویراحمد در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بازیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۰۸۱ ثوب لباس ‌زنانه قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۵۵۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند خاطرنشان کرد: راننده خودرو در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

......................................................................................................

کشف یک دستگاه فلزیاب در بویراحمد

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از کشف یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز خارجی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً علی کرم بازیان ً در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پاسگاه انتظامی جوکار از توابع شهرستان بویراحمد، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو یک دستگاه فلزیاب خارجی قاچاق کشف و ضبط و ۲ نفر را به این رابطه دستگیر کردند.

بازیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به این که برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

.......................................................................................

پلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از پلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ ً سید محمد موسوی ً در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن، اتاق اصناف و شهرداری در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و همچنین به منظور پیشگیری و مقابله با جرائم و پیشگیری از ویروس کرونا از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۰ واحد صنفی متخلف پرریسک که بهداشت فردی و عمومی را رعایت نکردند و از دستورات شورای مرکزی کرونا در سطح شهرستان سرپیچی نمودند پلمپ گردید.

موسوی تصریح کرد: در ادامه این طرح به ۲۵۰ واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم تعطیلی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و رفع مشکلات و عیوب موجود طی مدت زمان مشخص نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ویروس بسیار خطرناک و در صورت انتشار وسیع و عدم اقدامات فوری درمانی می‌تواند به سرعت، مرگ فرد مبتلا را رقم بزند از تمامی شهروندان و اصناف مختلف می‌خواهیم هشدارهای لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با مأموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.

....................................................................................................

دستگیری سارقان محتویات درون خودرو با ۶ فقره سرقت در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۲ نفر سارق محتویات درون خودرو با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً سید محمد موسوی ً  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو و مراجعه مالباختگان در سطح شهرستان گچساران موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند ۲ نفر سارق را حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر و مقداری اموال مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت از آنها کشف و ضبط کردند.

موسوی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۶ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان گچساران اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موتورسیکلت نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی