نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. بهمن 1399 - 16:24
ساده انگاری و بی‌ توجهی برخی از شهروندان یاسوجی در خصوص کرونا زیر سایه بی خیالی مسئولان موجب به راه افتاده موج افزایشی شیوع کرونا خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس مدتی است با تلاش کادر درمان و ایجاد محدودیت های وسیع  روند ابتلای به کرونا و مرگ ناشی از آن در سطح کشور و استان کهگیلویه وبویراحمد نزولی شده است.

 

ساده انگاری و بی‌خیالی برخی از شهروندان یاسوجی در خصوص کرونا بخصوص در روزهای تعطیل زیر سایه بی خیالی مسئولان موجب به راه افتاده موج افزایشی شیوع کرونا خواهد شد و تلاش کادر درمان و شهیدان راه سلامت را بی اثر خواهد کرد.

 

در روزهای تعطیل در مناطق گردشگری که نگاه کنیم و سیل جمعیت را ببینیم متوجه می شویم که کرونا به دعودت یاسوجی ها سلام دوباره ای به کهگیلویه وبویراحمد خواهد کرد.

 

منطقه "سرنجلکل" واقع در جاده یاسوج پاتاوه در روز جمعه هفدهمین روز از بهمن ماه شاهد حضور شهروندانی است که گویا اسمی از کرونا و مرگ و میر ناشی از آن نشنیده اند، و اینگونه برآورد می شود که "مردم ول کن کرونا نیستند" و باید حتما محدودیت های وسیع و فشرده اعمال شود تا ساده انگاری کرونا حاصل نشود.

 

تصاویر و فیلم هجوم مردم یاسوج به منطقه سرنجلکل که میتواند آمار کرونا را افزایش دهد در زیر آمده است:

---
---
---
---
---
انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی