نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. بهمن 1399 - 12:34
آئین تقدیر از مربیان، دانش آموزان و زحمتکشان فعال طرح شهید بهنام محمدی در حسینه ثارالله دهدشت برگزار شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از  صبح زاگرس  سعادت صالحی نیا مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با بیان اینکه خودباوری و اعتماد به نفس و کسانی که ایمان قوی دارند از چیزی ترس ندارند گفت: زندگی ها را نباید سخت گرفت  باید مصمم باشیم اما بی خیال ، که هیچ چیزی ارزش ناراحت شدن را ندارد و هیچ غیر ممکنی نشد ندارد.
 
 
صالحی نیا افزود: آینده این شهر در دستان شماست و اگر امروز در زمان دانش آموزی بتوانید نقش افرینی کنید آینده شهر را به خوبی خواهید ساخت.
 
 
وی با بیان اینکه قدردان اساتید اخلاق خودتان باشید گفت: مربی که تمام وقت زندگی خود را گذاشته و شبانه روزی فعالیت می کند باید قدران آنها بود و انسان اگر نعمت های خود را خوب شناخت و قدران نعمت های خود بود همیشه موفق خواهد بود.
 
 
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: ما به دنبال تربیت مادران خوبی هستیم که فرمانروای خانه باشند نه کارگر کارخانه ها.
 
 
صالحی نیا افزود: دنبال آن هستیم که دانش آموزانی را تربیت کنیم که مهارت های زندگی را بدانند و دنبال دانشمتدان بی تربیت نیستیم که نتیجه چنین دانشمندانی می شود هیروشیمای ژاپن، دنبال تربیت دانشمندان باتربیتی هستیم که نتیجه آن احمدی روشن هاست.
 
 
وی عنوان کرد: اگر قرار باشد ما شرمنده یک قشر در استان باشین حقیقتا شرمنده مربیان جهادی و پرتلاش انقلابی طرح شهید بهنام محمدی هستیم.
 
 
---
---
---
---
---
---
---
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی