نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. اسفند 1399 - 12:19
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
59 مددجوی زلزله زده شهر سی سخت شرایط حاد دارند
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از شرزایط حاد 59 خانواده مددجوی امداد در شهر زلزله زده سی سخت خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس قباد مبشری در نشست با اصحاب رسانه در رابطه با وقوع زلزله 5/6 ریشتری شهرستان دنا گفت: از روز اول در منازل مردم حضور پیدا کردیم ۱۰ تیم بررسی میدانی کار را آغاز کردند و  بسته های معیشتی به نیازمندان و آسیب دیدگان تحویل داده شد .

وی افزود ۹۰۰ خانواده مددجو در منطقه زلزله زده شهرستان دنا داریم و  ۸۰۷ خانواده را بازرسی کردیم که ۲۹۵ منزل مسکونی دچار آسیب شده که ۸۷ مورد غیر قابل سکونت و ۱۸۰ مسکن باید به صورت مجدد ساخته شود .
مبشری افزود: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان کمیته امداد کشور برای کمک های معیشتی کمک کرده است و در تلاش هستیم فعلا حداقل مسائل اولیه را حل کنیم.

وی اظهار داشت : 59مددجو شرایط حاد دارند باید سریع تر منزلی برای آنها در نظر گرفته شود که منزل مسکونی آنها ساخته شود .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اذعان داشت : با قرارگاه پیشرفت همکاری هایی در حال انجام است که منزل مددجویان کمیته امداد قبل از هر منزل دیگه ای ساخته شود امیدوار هستیم با امید خدا ا همه مسولان و همراهی خیرین منازل را سریع ار بسازیم .

مبشری تصریح کرد:  بحث وسایل خانگی نیز موضوع جدی دیگر و ما این نوید را به مددجویان کمیته امداد می دهیم که تا پایان در کنار آنها هستیم و در این زمینه مشکلی نخواهند داشت و همت ما  مسولان را می طلبد که تکلیف خود را در این رابطه انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه؛ جشن احسان و نیکوکاری روزهای ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ اسفند برگزار می شود گفت: 16 هزار خانواده زن سرپرست خانوار داریم ، امیدواریم بتوانیم جشن نیکوکاری خوبی داشته باشیم.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی