نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1399 - 13:29
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به براورد خسارت زلزله شهرستان دنا در واکنش به صحبت های اخیر فرماندار این شهرستان اذعان داشت : از ساعات اولیه وقوع زلزله در حوزه جهاد و کشاورزی منطقه پای کار آمدیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس الیاس تاج الدینیدر گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین خسارات صورت گرفته به بخش کشاورزی شهرستان دنا گفت: از زمان لحظه وقوع زلزله تیم های ارزیابی این سازمان به شهرستان دنا که مرکز این زلزله بود اعزام و ارزیابی های تخصصی را در حوزه های مختلف کشاورزی آغاز کردند.

 

وی با اشاره به صحبت های اخیر پناهی فرماندار شهرستان دنا در رابطه با منفعل بودن جهاد کشاورزی در زلزله سی سخت گفت: دلیل صحبت های اخیر آقای فرماندار را نمی دانم چرا که همکاران من از شب وقوع زلزله  و همچنین خودم از صبح روز بعد از وقوع زلزله کار ارزیابی و بررسی خسارات زلزله را در حوزه جهاد کشاورزی بررسی کردیم.

 

تاج الدینی از وارد شدن خسارت 107 میلیارد تومانی به بخش های کشاورزی در شهرستان دنا در پی زلزله آخرین روز های بهمن ماه خبر داد و گفت:  15واحد پرورش ماهی بر اثر زلزله ۵.۶ ریشتری در شهرستان دنا خسارت  زیادی دید.

 

رئیس جهاد کشاورزی استان با اشاره به خسارت زلزله به استخرها، ساختمان ها و گلخانه های شهرستان دنا گفت: براورد خسارات کارشناسی شده به وزارت خانه اعلان و از طریق مقام وزارت پی گیری هایی به وزارت کشور و مدیریت بحران انجام شد و در دست اقدام است.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی