نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. اسفند 1399 - 9:36
اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لنده پس از برگزاری جلسه با معتمدین این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛  تورج رزمجو فرماندار شهرستان لنده با اشاره  به اهمیت برگزاری انتخابات در سال ۱۴۰۰گفت: همه ما بر این باوریم که گفتمان نظام سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی برحاکمیت آرای ملت است و همه در برگزاری هرچه باشکوه تر این انتخابات موظف و مسئول خواهیم بود.

وی افزود:انتخابات نمونه و مصداق عینی مردم سالاری دینی در ایران است چرا که در چهل سال گذشته بیش از چهل انتخابات موفق و با شکوه با حضور اقشار مختلف مردم برگزارشد و این حماسه در تاریخ این کشور ماندگار شده است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: همه ما در قبال تک تک رای مردم که حق الناس است موظف و مسئول هستیم و همه دستندرکاران انتخابات اعم از هیئت های اجرایی، نظارت، شعب و همه و همه باید نسبت به حق و حقوق مردم کاملا مراقبت کنیم.

رزمجو گفت: در نشستی که با معتمدین شهرستان لنده داشتیم و پس از رایزی های صورت گرفته اعضای هیئت اصلی و علی البدل هیات های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شهرستان لنده به ترتیب زیر انتخاب شدند: هرمز افراخته، سیدمحمد طلا میری، مظفر صداقت  اصل، سید لهراسب بنی هاشمی، منوچهرجلیلی مراد، حیات اله پایانی، نورعلی کاظمی، ابراهیم علی زاده برای ریاست جمهوری و شورای شهر در انتخابات ۱۴۰۰به عنوان هیات های اجرایی کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: اعضای علی البدل هیات های اجرایی نیز به ترتیب:قنبر زکی نژاد، دانشمند قاسمی، سید خدر تقوی نژاد و غلامرضا شهریاری از سوی معتمدین تعیین و انتخاب شدند.

موسی محتشم بخشدار مرکزی لنده نیز در نشستی جداگانه با معتمدین این بخش نیز از انتخاب هیات اجرایی بخش مرکزی خبرداد.

وی گفت: در نشست با معتمدین بخش مرکزی لنده پس از نشست با اعضای معتمد به ترتیب:سیدفاخر تقوی نژاد، شهباز شهبازی، سید خداداد تقوی فرد، خسرومحمدی، جهانشیر صدری، کیوان رفیعی، علی پناه دهقان به عنوان اعضای اصلی و سید اسماعیل میری و محمد ذاکری به عنوان اعضای علی البدل بخش مرکزی انتخاب شدند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

---

---

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
---

---

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی