نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. اسفند 1399 - 19:56
جمعی از نیروهای حراست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خواستار پرداخت مطالبات عقب افتاده خود شدند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل روز گذشته تعدادی از نیروهای حراست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور در دانشگاه علوم پزشکی این شهر خواستار پیگیری مطالبات خود شدند که به گفته آن ها برخورد مناسبی با آن ها صورت نگرفته است.

 

یکی از این افراد با ارسال متنی به این پایگاه خبری مدعی شده است : " از اواخر سال ۱۳۹۸ تاکنون در این بیمارستان مشغول به کار هستند و چندین بار خودشان و خانواده هایشان درگیر بیماری کرونا شدند؛ روز گذشته به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کردند که ۶ ماه حق و حقوق ما داده نشده است و عیدی و حق کرونا به ما تعلق نگرفته است "که به گفته افراد حاضر از رفتار آقای پورانفر معاون پشتیبانی علوم پزشکی رضایت نداشتند.

 

به منظور پیگیری این مساله با رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و نیز رئیس بمارستان شهید جلیل یاسوج تماس گرفتیم که هیچ کدام پاسخگوی تلفن خود نبودند لذا این رسانه منتظر دریافت پاسخ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در خصوص مطالبات نیروهای حراست بیمارستان شهید جلیل خواهد بود.

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی