نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. فروردين 1400 - 11:54
در روزهای اخیر برخی زمزمه ها و شنیده ها حکایت از این دارد که نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات شورای شهر یاسوج از یک لیست خاص حمایت کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل انتخابات شورای شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به بافت ایلی و طایفه ای همیشه از حساسیت و نیز هیجان خاصی برخوردار بوده است و به همین دلیل نیز در ایام تبلیغات انتخابات ، کسانی که نامزد حضور در پارلمان های کوچک شهری و روستایی می شوند با استفاده از همین حربه به دنبال کسب رأی و پیروزی در انتخابات هستند.

 

در بسیاری از شهرهای بزرگ که افراد زیادی برای حضور در انتخابات نام نویسی می کنند، رأی مردم بر اساس لیست هایی است که در ایام تبلیغات انتخابات، معرفی می شوند و معمولا لیستی مورد استقبال مردم قرار می گیرد که جریانات سیاسی و افراد شاخصی آن را حمایت کنند.

 

انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد و از جمله در شهر یاسوج معمولا بر اساس لیست های انتخاباتی پیش نرفته است و هر یک از نامزدها به طور اختصاصی برای خود کار تبلیغات را انجام می دهند.

 

در روزهای اخیر برخی زمزمه ها و شنیده ها حکایت از این دارد که نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات شورای شهر یاسوج از یک لیست خاص حمایت کرده است اما صحت این مساله به طور دقیق به اثبات نرسیده است لذا نیاز است مهدی روشنفکر در این خصوص شفاف سازی لازم را انجام دهد.

 

شفاف سازی روشنفکر از این جهت حائز اهمیت است که ممکن است برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج از این مساله سوءاستفاده کنند و با استفاده ابزرای از اسم نماینده شهرستان در پی گردآوری رأی در انتخابات 1400 باشند.

 

در صورتی که روشنفکر در این خصوص شفاف سازی لازم را انجام ندهد ممکن است برخی افراد با عنوان منتخبان مورد حمایت نماینده شهرستان وارد پارلمان شهری شوند و در صورتی که عملکرد قابل توجهی از خود نشان ندهند ، شهروندان آن را به حساب نماینده خواهند نوشت از طرف دیگر شاید حمایت از یک لیست انتخاباتی برای انتخابات شورای شهر در شأن یک نماینده مجلس نیز نباشد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی