نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. فروردين 1400 - 12:31
کمک 5 میلیاردی شورای شهر و شهرداری تهران به زلزله زدگان سی سختی در حالی انجام گرفته است که شورای شهر یاسوج هیچ مصوبه و طرحی برای کمک به زلزله زدگان سی سختی نداشته است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل وقوع زمین لرزه 5 و 6 دهم ریشتری در شهرستان دنا و شهر سی سخت به منازل مسکونی و تاسیسات زیادی آسیب وارد ساخت و باعث ورود جدی نهادها و دستگاه های مختلف از جمله ، سپاه پاسداران و بسیج، دستگاه های خدمات رسان دولتی و دیگر نهادهای خصوصی و دولتی و نیز مردم برای کمک به آسیب دیدگان زلزله شد.

 

از جمله نهادهایی که برای کمک به زلزله زدگان سی سخت وارد عمل شدند شورای شهر تهران بود که دو فوریت طرح اعطای مجوز به شهرداری تهران در راستای کمک 5 میلیاردی به آسیب‌دیدگان زلزله سی‌سخت را مطرح کرد و در صحن شورا مخالفتی به همراه نداشت و با 17 رأی موافق از 17 نفر در حاضران در صحن شورا به تصویب رسید.

 

ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران درباره این موضوع گفت:‌ تهران به عنوان رنگین‌کمان اقوام مختلف کشور است و انتظار می‌رود که در غم و محنت‌های مردم ایران در هر گوشه و نقطه از کشور در کنار مردم بایستیم.

 

وی تصریح کرد: همواره در حوادث غیرمترقبه مختلفی مانند سیل و زلزله علیرغم مشکلاتی که در تأمین بودجه اداره شهر تهران وجود دارد در کمک به هموطنان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

 

کمک 5 میلیاردی شورای شهر و شهرداری تهران به زلزله زدگان سی سختی در حالی انجام گرفته است که شورای شهر همسایه شهرستان دنا ، یعنی شورای شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ مصوبه و طرحی برای کمک به زلزله زدگان سی سختی نداشته است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی