نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. فروردين 1400 - 11:25
فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد از برگزاری ایست بازرسی به منظور جلوگیری از خروج هر گونه وسائل نقلیه حامل سیمان بدون مجوز از این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا ۵۰۰ تن سیمان توقیف و بازار تزریق شد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل در چند روز گذشته برخی خبرها حکایت از وجود مشکلاتی در حوزه سیمان داشت، در این راستا مسئولان و متولیان امر از جمله سپاه شهرستان بویراحمد با ورود به این موضوع سبب کنترل و ایجاد نظم در بازار سیمان شدند.

 

در این راستا فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: در روزهای اخیر کمبودهایی در بازار سیمان شهر یاسوج و شهرستان بویراحمد وجود داشت، در این راستا طبق تصمیمات دادستان مرکز استان خروج هر گونه وسائل نقلیه حامل سیمان بدون مجوز ممنوع شد.

 

سرهنگ انوری در ادامه با بیان اینکه جلوگیری از خروج خودروهای بدون مجوز حامل سیمان به بسیج واگذار شد، ادامه داد: بسیج اصناف، حوزه های مقاومت ناحیه بویراحمد و سازمان صنعت و معدن، اتحادیه مصالح ساختمانی و با همکاری معاون دادستان به مدت سه شبانه روز به صورت ۲۴ ساعته، تعداد 35 دستگاه وسیله نقلیه که بالغ بر۵۰۰ تن سیمان بار حمل کرده و قصد خروج از استان داشتند را توقیف کرد و جهت تنظیم بازار سیمان در شهر یاسوج تزریق شد.

 

وی در ادامه افزود: توقیف محموله های سیمان و تزریق به بازار شهر یاسوج سبب جلوگیری از سوء استفاده از سیمان و تنظیم بازار این محصول و همچنین رضایت مندی مردم شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی