نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. فروردين 1400 - 9:46
جلسات نامزدهای انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد از مدت ها پیش و با وجود محدودیت های کرونایی، به صورت دورهمی های خانوادگی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اسفند ماه سال گذشته کلید خورد و حدود 700 نفر برای حضور در انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند و منتظر تایید صلاحیت های خود برای ادامه فرایند انتخاباتی هستند.

 نامزد های انتخاباتی به صورت غیررسمی با دید و بازدید هایی که با مردم شهر دارند در حال برآورد برای ماندن یا رفتن در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.

تنور انتخابات شورای شهر با وجود شیوع شدید ویروس کرونا گرم است و طبق برخی شنیده ها هم نشینی ها و جلسات دورهمی برای انتخابات پیشرو برگزار می شود و دستورات ستاد مقابله با  کرونا، قانون انتخابات و توصیه های مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نتوانسته است مانع از برگزاری نشست های انتخاباتی شود.

 

روند نگران کننده شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد وضعیت این استان را سیاه و قرمز کرده است و محدودیت های جدی نیز در نظر گرفته شده است اما به نظر می رسد قوانین منع رفت و آمد و عدم برگزاری دورهمی های خانوادگی نیز نتوانسته است مانع از این کار نشده است.

 

جلسات نامزدهای انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد از مدت ها پیش و با وجود محدودیت های کرونایی، به صورت دورهمی های خانوادگی برگزار می شود در حالی است که یکی از مهمترین عوامل شیوع ویروس کرونا برگزاری دورهمی های انتخاباتی است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی