نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. فروردين 1400 - 13:21
در حالی که شب گذشته بسیاری از فوتبال دوستان کهگیلویه و بویراحمدی منتظر تماشای مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق بودند اما در کمال تعجب با شروع مسابقه به جای پخش مستقیم فوتبال، فیلم سینمایی از شبکه سه سیما پخش شد؛ مشکلی که در گذشته نیز سابقه داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل در روزهای که شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان بسیاری از فعالیت ها، کسب و کارها و سرگرمی ها و تفریحات را تعطیل کرده است یکی از سرگرمی های پرطرفدار تماشای مسابقات ورزشی به خصوص فوتبال است؛ البته فوتبال در سال های گذشته و تا قبل از شروع کرونا نیز یکی از سرگرمی های مهم و جذاب نزد جوانان و نوجوانان بوده است.

 

فوتبال ورزش بسیار مهیجی است که گاها نزدیک به میلیون ها نفر را در خانه و محل کار مجذوب خود می کند و بارها شاهد شکستن رکورد پر طرفدار ترین برنامه تلویزیونی در هنگام پخش یک مسابقه فوتبال در صدا و سیما بودیم و خواهیم بود.

این روزها نیز تب داغ مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور تیم‌های ایرانی داغ است و تماشای این مسابقات یکی از سرگرمی های جوانان خواهد بود مسابقاتی که در ساعات پایانی شب و حتی نزدیک سحر برگزار می‌شود نیز بینندگان زیادی را پای تلویزیون می کشاند.

 

طرفداران فوتبال چه در استان تهران و اصفهان و خراسان باشند و چه در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد؛ پیگیر نتایج مسابقات هستند و تماشای این رقابت‌ها از شبکه های سه و ورزش نیز یکی از از مهم ترین کارهایی است که جوانان و نوجوانان خود را با آن سرگرم می کند اما به نظر می رسد همانند گذشته باز هم شاهد برخی اختلالات در دریافت و پخش زنده مسابقات فوتبال در برخی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

 

در حالی که شب گذشته بسیاری از فوتبال دوستان منتظر تماشای مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق بودند و با توجه به زمان برگزاری این مسابقه یعنی ساعت 00:45 دقیقه بامداد زحمت زیادی به خود داده بودند تا بیدار بمانند، اما در کمال تعجب با شروع مسابقه به جای پخش مستقیم فوتبال به ناگهان فیلم سینمایی از شبکه سه سیما پخش شد مشکلی که در گذشته نیز سابقه داشته است.

 

حال جوانان این استان منتظر پاسخگویی مسئولین استانی هستند که چرا باید در این روزهای بدون سرگرمی از دیدن مسابقات تیم های مورد علاقه خود محروم شوند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی