به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل انتخابات شوراهای شهر و روستا یکی از مهمترین رویدادهایی است که می تواند نقش مهمی در پیشرفت و آبادانی شهرها و روستاها داشته باشد و در صورتی که انتخاب درست و مناسبی صورت گیرد می تواند زمینه ساز حل شدن بسیاری از مشکلات ساکنین آن مناطق باشد.
کم کم به ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نزدیک می شویم و تنور آن داغ تر از قبل خواهد شد و فضای کشور کاملا رنگ و بوی انتخاباتی خواهد گرفت.
همزمانی انتخابات شورای شهر و روستا هیجان و شور و نشاط انتخاباتی را دو چندان کرده است و نامزدهای شورای شهر نیز از مدت ها پیش فعالیت های تبلیغاتی خود را آغاز کرده اند و برخی از ان ها نیز با ترفندهایی قدیمی به دنبال جلب نظر مردم هستند.
نامزدهای انتخابات شورای شهر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار خانه گردی های مرسوم و قسم دادن های همیشگی که البته به دلیل کرونا کمرنگ شده است و تلفن های بی اندازه برای جلب نظر گروه های مختلف مردمی از ابزارهای دیگری برای افزایش رأی خود استفاده می کنند.
برخی اعضای شورای شهر یاسوج گروه هایی را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده اند و تصاویر و فیلم هر کاری که انجام می دهند را در آن منتشر می کنند.
این روزها بازار بازدید های انتخاباتی برخی اعضای شورای شهر یاسوج از محلات و کوچه ها رشد زیادی پیدا کرده است و حتی در برخی موارد بازدید از روند سنگ فرش یک کوچه فرعی را چنان با آب و تاب نمایش می دهند که گویی قرار است پروژه پل طبیعت تهران را افتتاح کنند.
موضوع مورد توجه این است که این اعضای شورای شهر یاسوج تا الان کجا بودند که روند بازدید و سرکشی از محلات مختلف شهر یاسوج در یک ماه اخیر به شکل فزاینده ای رشد کرده است ؟ آیا در چهار سال گذشته هم بازدید از مناطق مختلف شهر یاسوج و بررسی مشکلات مردم این شهر وجود داشته است یا تنها برای تبلیغات انتخاباتی است ؟ آیا اعضای شورای شهر یاسوج به دنبال برگزاری یک نمایش برای جلب نظر مردم هستند یا این که تنها به فکر مردم هستند.
در این نوشتار قصد نداریم این سرکشی ها را کاملا انتخاباتی قلمداد کنیم اما این حجم از بازدید ها در بازه زمانی انتخابات شورای شهر این شائبه را به وجود می اورد که این کارها صرفا جنبه تبلیغاتی برای راهیابی به پارلمان شهری یاسوج را دارد.
انتهای پیام/
نظرات کاربران