نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. ارديبهشت 1400 - 13:51
مدیر کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از جذب و استخدام بیش از 1600 نفر از افراد در این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل مدیر کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از جذب و استخدام بیش از 1600 نفر از افراد در این سازمان خبر داد.

علی جعفری در توضیح بیشتر گفت: با تلاش و پیگیری های به عمل آمده از سوی سازمان جنگل ها، خوشبختانه مجوز جذب و استخدام 1670 نفر نیرو از سازمان اموراداری و استخدامی کشور گرفته شده است .

وی گفت: از این تعداد 910 نفر از طریق آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی جذب و وارد منابع طبیعی می شوند و عناوین پست های مورد نیاز نیز با توجه به درخواست و شرایط اداره کل منابع طبیعی استان ها تعیین می شود.

به گفته مدیر کل امور اداری سازمان جنگل ها تاریخ ثبت نام و آزمون استخدامی این دسته از افراد متعاقبا از طریق سایت این سازمان اعلام می شود.  

جعفری در ادامه گفت: 760 نفر نیز که از فرزندان محترم شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر از آن هستند از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور جذب منابع طبیعی می شوند.

 مدیر کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری تصریح کرد: فرزندان شهدا و جانبازان تا روز جمعه مورخ 1400/2/17 فرصت دارند در سامانه سازمان سنجش ورود و ثبت نام نمایند.

وی افزود: این افراد پس از قبولی در آزمون استخدامی در ادارات منابع طبیعی شهرستان ها و بخش های مربوطه به عنوان نیروهای حفاظتی بکار گرفته می شوند.

علی جعفری استخدام نیروهای حفاظتی را اتفاقی مهم برای منابع طبیعی کشور دانست و گفت: استخدام نیروهای حفاظتی صرفاً برای  تشدید اقدامات حفاظتی و تقویت نیروهای این مجموعه در عرصه های منابع طبیعی است.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا