نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. ارديبهشت 1400 - 14:11
شاهرخ کناری گفت: اگر می خواهیم در آینده این کشور تاثیرگذار باشیم و سرنوشت خود را تعیین کنیم فارغ از شعارها باید در انتخابات شرکت کنیم و کید دشمن را به خودش برگردانیم؛ حضور در انتخابات به معنی بیمه شدن جمهوری اسلامی است.

چهره سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل در خصوص حضور در انتخابات گفت: افتخار استان ما این است که هر چه داریم از انقلاب اسلامی است قبل از انقلاب هیچ نداشتیم اما اکنون به برکت این نظام پیشرفت زیادی کرده ایم.

 

شاهرخ کناری گفت: هر سال به طور میانگین یک انتخابات برگزار می شود و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پررنگی در همه انتخابات ها داشته اند.

 

وی افزود: اگر ما می خواهیم اینده بهتری داشته باشیم باید تنور انتخابات را داغ کنیم و پشت این نظام باشیم که برای ما و استان ما خدمات و برکات بسیار زیادی داشته است.

 

کناری تاکید کرد: اگر می خواهیم در آینده این کشور تاثیرگذار باشیم و سرنوشت خود را تعیین کنیم فارغ از شعارها باید در انتخابات شرکت کنیم و کید دشمن را به خودش برگردانیم؛ حضور در انتخابات به معنی بیمه شدن جمهوری اسلامی است.

 

فرماندار سابق شهرستان بویراحمد تاکید کرد: معاندینی که در تلاش هستند در انتخابات شرکت نکنیم خیر ما را نمی خواهند.

 

وی در پایان گفت: همه کشور باید در انتخابات شرکت کنند مردم استان کهگیلیه و بویراحمد به خاطر همه برکات نظام برای این استان و شهر یاسوج باید حضور بیشتری در انتخابات داشته باشند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی