نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. تير 1400 - 13:35
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد
تازه ترین آمار و ارقام از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا به تشریح آخرین آمار و ارقام از وضعیت بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.

به گزارش چهارفصل نشست ستاد استانی مقابله با کرونا صبح امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از مدیران دستگاه های اداری در سالن دولت شهر یاسوج برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست به تشریح آخرین امار و ارقام از وضعیت بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و گفت  : هفت مورد فوتی در سطح استان در ۱۸ روز گذشته  مشاهده شد که آمار مرک و میر ناشی از کرونا در استان را به عدد ۷۰۲ رساند.

پرویز یزدان پناه با بیان اینکه روند بیماری در استان مثبت است و بالای ۳۰۰ مورد مثبت در دوران پیک مشاهده شد، ادامه داد: تا امروز بیش از ۵۱ هزار و ششصد و سی و چهار دوز  واکسن کرونا تزریق شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بابیان اینکه در غربالگری مرحله اول و دوم، رتبه برتر کشور بودیم، ادامه داد: در بیمارستان شهید جلیل ۳۰۰ تخت وجود دارد که از این تعداد ۲۷۰ مورد برای کرونا در نظرگرفته شد.
 

وی با بیا اینکه ۳۰ تخت ویژه در بیمارستان شهید جلیل برای کرونا در نظرگرفته شد، گفت: حدود ۱۰۰۰ تن اکسیژن در بیمارستان های استان تزریق شده است.

یزدانپناه به خرید تجهیزات برای بیمارستان های استان اشاره داشت و گفت: مشکل جدی برای داروهای کرونا در استان وجود ندارد.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی