نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. تير 1400 - 12:56
شنیده ها از برخی جابجایی های مشکوک مدیران کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پایانی عمر دولت دوازدهم خبر می دهد.

به گزارش چهارفصل با نزدیک شدن به پایان دولت حسن روحانی و فرا رسیدن زمان خداحافظی کابینه دوازدهم، جابجایی‌ها و نقل و انتقالات مدیران دولتی سرعت و شتاب بیشتری به خود گرفته است و در روزهای اخیر مقامات متعددی با جابجایی محل ماموریت خود سعی دارند تا جایگاه خود را در دولت بعدی هر چند در سطوح میانی و پستوهای مدیریتی حفظ کنند اما در دولت روحانی اتفاق جدیدی در حال وقوع است.

 
جابجایی مدیران در ماه های پایانی هر دولتی نشان می دهد که این مدیران با عنایت به پشتیبانی ها و حمایت هایی که از آن ها می شود قصد جابجایی در بین سطوح دیگر یا حتی دیگر استان ها را دارند تا از این طریق چند صباحی بیشتر بتوانند در مسند ریاست باقی بمانند و البته خدمت کنند.
 
 
فرایند جابجایی مدیران کل در کهگیلویه و بویراحمد نیز به نظر می رسد آغاز شده است و در ماه پایانی دولت شاهد برخی جابجایی های مدیران هستیم ؛ جابجایی هایی که تا پیش از این در سطح مدیران درون استانی صورت می گرفت اما به نظر می رسد این تغییرات به سطوح برون استانی نیز رسیده است.
 
 
 
بر اساس شنیده ها و به نقل از منابع آگاه مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد که البته یکی از مدیران کم حاشیه استان در سال های اخیر بود، در روزهای پایانی دولت دوازدهم به یکی از استان های جنوبی کشور نقل مکان خواهد کرد و مسئولیت خواهد گرفت.
 
 
این تغییرات و جابجایی های مدیران در روزهای پایانی دولت در حالی که کابینه جدیدی بر سر کار خواهد آمد تنها باعث خواهد شد که اجازه ابتکارعمل از کابینه جدید گرفته شود و مدیرانی که چند سال در یک جایگاه مدیریتی حضور داشته اند، اکنون با کارنامه ای پر یا خالی جایگاه دیگری را اشغال کنند.
 
 
از طرف دیگر در این چند صباحی که از عمر دولت باقی مانده است تغییر در مدیریت اداره مهمی همچون تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با زندگی روزمره افراد زیادی ارتباط دارد، می تواند زمینه ساز اختلال در امورات مربوط به آن ها از جمله کارگران نیز شود.
 
 
بنابراین استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان فرد اول اجرایی در استان و نماینده ارشد دولت از وقوع چنین جابجایی های دقیقه نود و در روزهای پایانی دولت جلوگیری کند و نه تنها در این مورد بلکه با سایر جابجایی هایی که قرار است صورت گیرد مقابله کند و در مقابل سیاسی کاری های صورت گرفته بایستد.
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی