نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. تير 1400 - 10:55
شهروند گچسارانی گفت:متاسفانه غرض وروزی و لجبازی دو پزشک متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان در این شهرستان باعث شده است که با وجود همه مشکلات ، هزینه ها و خطرات احتمالی نیز آواره شهرشیراز شوم که واقعا جای بسی تاسف است.

به گزارش چهارفصل یکی از شهروندان گچسارانی در گفتگو با سایت صبح زاگرس؛ در تشریح این موضوع گفت:همسر باردار بنده بیش از 8ماه است که بیمار "دکتر بخشایی"( فوق تخصص زنان و زایمان) در شهرستان گچساران است.

 

وی افزود:روز گذشته نیز دکتر بخشایی دستور بستری همسرم در بیمارستان بی بی حکیمه (س) این شهرستان برای عمل سزارین را نیز دادند، هرچند شکم اول بارداری همسرم است اما مشکلی بنام جفت سرراهی دارد و بایستی حتما عمل سزارین شود.

 

این شهروند ادامه داد:با این وجود نیز "دکتر گرجی زاده" رئیس بیمارستان بی بی حکیمه(س) تاکید داشته اند که همسر بنده بستری نشوند تا تکلیف شان مشخص شود!، درحالی که برای تشخیص جفت سر راهی در بیمارستان بی بی حکیمه هم امکانات و تجهیزات بروز سنوگرافی وجود دارد و سنو هم آنکال است و باید طبق قانون همسر بنده بستری می شد.

 

این شهروند گچسارانی تصریح کرد:به دلیل اینکه عینا "دکتر بخشایی" به بنده عرض کردند که ایشان(دکترگرجی زاه) در این خصوص مغرضانه رفتار کرده اند ؛در حالی که رئیس بیمارستان بی بی حکمیه (س)گچساران گفته اند که حتما باید به مطب برادرش برای سنوگرافی مراجعه کنم چرا که معتمد شهر است تا در این صورت اجازه دهیم که "دکتر بخشایی" عمل سزارین همسرتان را انجام دهد.

 

وی درادامه افزود:اولا پیگیری کردیم که ایشان تنها سنوگرافی این شهر نیستند، وقتی دکتر بخشایی هم معتقدند که خود بیمارستان تجهیزات سنوگرافی آنکال دارد پس ایشان(دکترگرجی زاه) مغرضانه اینکار را انجام می دهند درحالی که دکتر بخشایی گفته است که اگر سنوگرافی دکتر گرجی زاده روی پرونده همسرتان بیاید، بنده نیز عمل همسرتان را هم انجام نخواهم داد.

 

این شهروند تصریح کرد:ببنابراین با این وضعیت نامناسب همسرم به شبکه بهداشت  و حتی فرمانداری گچساران برای رفع مشکل مراجعه کردیم و جناب اتابک هم واقعا همکاری کردند و به جدپیگیر موضوع شدند،به هرحال چند بار به بیمارستان در پی تذکرات عزیزان هم مراجعه کردیم ولی مشکل ما هم مرتفع نشد و هر دو پزشک به نوعی از انجام عمل سزارین به نوعی سر باز زدند.

 

وی توضیح داد:در حالی که خانم بنده هم وضعیت چندان مساعدی نداشت برای حل این مشکل  چندین بار پله های فرمانداری و شبکه بهداشت گچساران را با این وضعیت پیمودیم هرچند نگرانی و استرس بسیاری شدید به همسرم نیز وارد شد.

 

آقای ن  اظهارکرد:متاسفانه غرض وروزی و لجبازی دو پزشک متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان در این شهرستان باعث شده است که با وجود همه مشکلات ، هزینه ها و خطرات احتمالی نیز آواره شهرشیراز شوم که واقعا جای بسی تاسف است!!!،آیا سلامت مادر و کودک برای کادر پزشکی بیمارستان بی بی حکیمه واقعا مهم نیست و چرا لجبازی دو پزشک باید سلامت همسر و فرزندم را به خطر بیندازد.

 

این شهروند گچسارانی گفت:دوماه پیش کمیسیون پزشکی استان تایید کرده است که همسر بنده این مشکل را دارد اما چرا رئیس بیمارستان بی بی حکیمه(س)این شهرستان پای شان را درون یک کفش کرده اند که این عمل سزارین انجام نشود؟!،تعجب می کنم که چرا کسی گوشش بدهکار تذکر مسئولین هم نیست،مگر در این شهر چه خبر است؟.

 

در پایان حق پاسخگویی برای هر دو پزشک و مسئولین شبکه بهداشت و درمان گچساران محفوظ است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا