نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. مرداد 1400 - 14:41
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با مدیرانی که در کار مردم تعلل می کنند برخورد می شود گفت: سازمان بازرسی بدنبال مچ گیری نیست و سعی بر دستگیری دارد.

به گزارش چهارفصل حسین کلانتری در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگزاران همه دولت ها بدنبال خدمت به مردم هستند و بدون شک قدران این افراد هستیم و هرگز جنجال و هیاهو را در این خصوص نمی پسندم چرا که دردی از مشکلات استان را درمان نمی کند.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ گفت: رشد 200 درصدی اعتبارات نتیجه همکاری جمعی مسئولان استانی بوده و مجموع اعتبارات هزینه شده در شهر زلزله زده سی سخت را افزون بر ۶۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت : دولت در زلزله  شهر سی سخت کارنامه خوبی را از خود نشان داد و در سریع ترین زمان ممکن امداد رسانی و ساخت و ساز را در دستور کار قرار داد.

کلانتری بااشاره به اینکه پروژه گازرسانی زیلایی با اعتبار بالغ بر  ۱۰۰ میلیارد تومان گفت: در این رابطه با وزارت نفت توافقات خوبی صورت گرفته و می توان تفاوت خدمت رسانی به مردم زلزله زده سی سخت را با سایر شهرهای زلزله زده کشور احساس کرد.

 

او به خدمات رئیس فقید بنیاد مسکن کشور در زلزله سی سخت اشاره کرد و خاطر نشان کرد: برنامه ریزی شده بود تا فاز اول احداث منازل زلزله زدگان دنا با حضور مرحوم تابش به بهره برداری برسد اما کسالت وی برنامه را به عقب انداخت و متاسفانه او دیگر در بین ما نیست و یادش برای همیشه در ذهن و قلب مردم استان جاوید ماند.

کلانتری اظهار داشت: با تلاش های معاونت عمرانی از استان هایی هستیم که کل اعتبار تبصره ۱۶را  توانستیم جذب کنیم و در ادامه افزود:یکی از مشکلات جدی این استان نبود پایگاه ثابت بالگرد بود که جلسات متعددی در این رابطه گرفته شد و اکنون پایگاه ثابت بالگرد داریم که سریع باید آشیانه آن‌ راه اندازه شود تا در بحران ها کمک کار باشد.

مقام ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان بازرسی تلاش بر دستگیری دارد و مچ گیری نمی کند گفت:استان حوزه بندی شده است و بیشتر سعی می کنیم از اعتبارات ملی برای استان استفاه کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند ما پذیرفتیم خدمتگذار مردم باشیم،با کار تلاش باید خودمان را نشان دهیم نه اینکه برای ماندن به این و آن مراجعه کنیم.

کلانتری گفت: تا مستقر شدن دولت جدید و تایید کابینه زمان و فاصله وجود دارد و در این مدت عملکرد همه دستگاه ها را رصد می کنیم که کسی تعلل و کوتاهی نکند چراکه کار مردم نباید بر زمین بماند.

 

وی تاکید کرد: کوتاهی در هیچ زمانی بخشیده نمی شود.دولت ها عوض می شود اما سیستم وجود دارد و مدیری تعلل کند در پرونده اش درج می شود.

استاندارگفت: هیچکس حق ندارد با نگاه سطحی بخواهد برخی را نگاه کند،مسائل را پایش و رفع کنید.همه دستگاه ها تعامل داشته باشند،ما لباس خدمت پوشیدیم چند سال بودنش مهم نیست،خیلی مهم است در این مقطع کار را رها نکنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید برای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم،نگاه ما این است تا ساعتی که هستیم خادم مردم هستیم،عزت را خدا می دهد،به مسایل نگاه قرآنی داشته باشید.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی