نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. مرداد 1400 - 15:28
یکی از نزدیکان رئیس جمهور گمانه زنی های انتخاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد را شایعه خواند.

به گزارش چهارفصل ابراهیم رئیسی سیزدهمین رئیس جمهور ایران هفته گذشته لیست وزرای پیشنهادی خود برای تشکیل کابینه را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد تا فرایند بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی و رای اعتماد به ان ها در دستور کار مجلس قرار گیرد.

 

پس از انتخاب کابینه یکی از موضوعات مهم دیگری که در سطح استان‌ها وجود دارد انتخاب استانداران به عنوان مدیران ارشد اجرایی هر استان است که قطعا یکی از مهمترین جایگاه های هر دولتی است.

 

در روزهای اخیر با وجود اینکه هنوز وزرا انتخاب نشده و جلسه رای اعتماد نیز برگزار نشده است اما زمزمه ها و گمانه زنی هایی در خصوص انتخاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در برخی محافل وجود دارد و از مدت ها پیش این مساله وجود داشته است.

 

در همین راستا یکی  از نزدیکان رئیس جمهور است انتخاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد را شایعه خواند و گفت: هنوز انتخاب استاندار در هیچ یک از استان‌های کشور نهایی نشده است و خبرها و گمانه زنی های صورت گرفته شایعه است.

وی افزود:گزینه هایی نیز وجود دارد که از آنها رزومه خواسته شده است و بررسی دقیق و همه جانبه برنامه های آن ها برای انتخاب استاندار انجام خواهد شد و سپس افراد انتخاب می‌شوند.

 

این فرد با تاکید بر این که گمانه‌زنی‌های فعلی در خصوص انتخاب فرد یا افرادخاص به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد بیان کرد: از طرف دیگر وزیر کشور هنوز رای اعتماد از مجلس نگرفته است لذا باید این موضوع نیز به سرانجام برسد تا بتوان استانداران جدید را مشخص کرد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی