نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. مرداد 1400 - 15:59
تردد در کهگیلویه و بویراحمد 21 درصد کاهش یافت/1200 خودروی متخلف کرونایی از استان برگشت خوردند

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با چهارفصل گفت: طرح ممنوعیت و محدودیت تردد کرونایی از 24 مرداد آغاز و تا پایان روز 5 شهریور ماه ادامه دارد .

 

وی ابراز داشت : با اجرای طرح ممنوعیت تردد بین استان‌های مختلف کشور و ممانعت از ورود مسافران و گردشگران به استان کهگیلویه و بویراحمد سعی کردیم تا مانع از حضور این افراد بر اساس اعلام ستاد کرونا شده تا از انتشار دلتا کرونا جلوگیری شود.

 

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود : پلاک خودروهای شخصی شهر قرمز در صورت ورود به شهرهای ابی و زرد یک میلیون تومان و در صورت ورود خودروهای شخصی با پلاک شهر نارنجی به شهرهای آبی و زرد ۵۰۰ هزارتومان جریمه خواهند شد.

 

ویسی پور با بیان اینکه ؛پلیس در ورودی تمامی شهرهای استان حضور دارد گفت: از آغاز طرح تا این ساعت بالغ بر 125 دستگاه خودرو جریمه 500 هزارتومانی و اعمال قانون شده است.

 

رئیس پلیس راه استان با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود همشهریان در این روزهای سخت کرونایی از هرگونه مسافرت برون استانی و درون استانی پرهیز کرده و با ماندن در منزل به کنترل این بیماری و جلوگیری از شیوع آن کمک کنند گفت: تردد درون شهری از ساعت 10 شب تا 3 صبح ممنوع است.

 

وی از کاهش 21 درصدی معابر برون شهری استان خبر داد و گفت: با رویکرد ارشادی 3400 وسیله نقلیه کنترل و از ورود 1200 دستگاه خودرو با پلاک غیربومی به استان و شهر یاسوج جلوگیری شد.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی