نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. شهريور 1400 - 10:54
جشنواره مالک اشتر ویژه معرفی برترین رده های بسیج ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد با حضور جانشین سپاه فتح در سینما انقلاب یاسوج برگزار شد.

به گزارش چهارفصل جشنواره مالک اشتر ویژه معرفی برترین رده های بسیج ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد با حضور جانشین سپاه فتح در سینما انقلاب یاسوج برگزار شد.

 

جانشین سپاه فتح در این مراسم با اشاره به این که جشنواره مالک اشتر کار بدیع و نویی است بیان کرد: این جشنواره منشأ ثمرات متعددی است و یکی از افتخارات نیروهای مسلح همین جشنواره است که مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری است.

سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی در ادامه بیان کرد: این جشنواره ایجاد فرصت برای من و شماست که دراین شجره طیبه و به خصوص سپاه خدمت می کنیم تا سیره عملی و تربیتی مالک اشتر را بشناسیم؛ حاج قاسم سلیمانی یکی از افرادی است که با ولایت مداری و ولایت پذیری یک الگوی عینی از مالک اشتر است.

 

جانشین سپاه فتح ادامه داد: حاج قاسم وقتی در مقابل امریکا قرار می گرفت خبری از ترس و صدای لرزان در رفتارش وجود نداشت همانگونه که مالک اشتر مظهر جهاد کبیر است.

وی در ادامه به بیان ویژگی های شخصیتی مالک اشتر پرداخت و گفت: مالک اشتر نسبت خودش را با خدا و امام مشخص کرده بود و در دوره ای که کنار امیرالمومنین قرار گرفت نسبت خودش را با مردم و دشمنان مشخص کرد.

سرهنگ مثنوی ادامه داد: مالک اشتر مرد میدان بود و شجاع بود. یکی دیگر از ویژگی های مالک درایت و تدبیر بود که در غبارهای فتنه دچار اشتباه نمی شد، سیاستمدار و کاردان بود ،خنده را در مقابل دوستان می کرد اهل خنده و پیاده روی با دشمن نبود و دارای تدبیر در مسائل سیاسی بود، مالک اشتر پهلوان بود اما مردمی و قاطع و استوار بود .

 

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا