نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آبان 1400 - 9:03
آقای احمدزاده مردم از مجیزگویی رسانه ای خسته شده اند، اگر دوست دارید سنگ بنای استانداران قبلی را ادامه دهید پس در اینده نام نیکی از شما باقی نمی ماند.

به گزارش چهارفصل  رسانه امروزه زبان گویای مردم در بیان و پیگیری مشکلات مردمی است، وای بحال زمانی که رسانه مجیز گوی اشخاص و احزاب شود؛ قدر رسانه باید دانسته شود نه قدرش را به زیر ارزش واقعی خودش هدایت کند، این زمانی است که سقوط رسانه رقم می خورد.

در دوره های قبلی حلقه اندک رسانه های مجیز گو در اطراف استانداران قبلی باعث شد صدای مردم به مسئولین و شخص اول اجرایی استان رسانده نشود و اگر دقت کنید الان نامی به نیکی از استانداران قبلی شنیده نمی شود.

بارها و بارها به مسئولان مرتبط با امور رسانه ای استانداران قبلی این مهم رسانده شد اما آنها هیچ گاه این موضوع را نشنیدند و حتی رسانه های رفیق آنها الان آنان را بایکوت کردند و اکنون می فهمند که چه به بیراهه رفتند.

الان در دوره دولتی به سر می بریم که شعارش عدالت و مبارزه با فساد است، قطعا عدالت رسانه ای هم موضوعی است که در این باب مورد توجه است.

قریب به دو ماهی است که این موضوع به مسئولان ارشد اجرایی استان و تیم رسانه ای آنها گوشزد می شود اما همچنان اندرخم کوچه اول هستند و هرچند در ظاهر بر موضوع صحه می گذارند اما در عمل چیزی نمی بینیم.

آقای احمدزاده مردم از مجیزگویی رسانه ای خسته شده اند، اگر دوست دارید سنگ بنای استانداران قبلی را ادامه دهید پس در اینده نام نیکی از شما باقی نمی ماند.

رسانه های استان از اصلاح طلب تا اصولگرا باید در کنار شما باشند و اخبار و رویدادهای دولت را منعکس کنند اما هم اکنون این رویه دیده نمی شود.

بازهم ماه های آتی به این موضوع پرداخت می شود امید این داریم این روند بهبود یابد و  بی پرده عوامل مانع اجرای این سیاست رسانه ای را بی پرده بعرض مردم می رسانیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی