نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1400 - 15:22
فرمانده ناحیه مقاومت بویراحمد از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان در سوم آذر در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش چهارفصل سرهنگ حسین انوری در نشست خبری با گرامیداشت هفته بسیج گفت: ۳۶ عنوان برنامه با ۱۴۵ زیر برنامه طی هفته بسیج اجرا می‌شود که مهترین برنامه‌ها برپایی میز خدمت در سه نقطه شهر یاسوج مصلی امام خمینی(ره)،  شهر مادوان و منطقه سرآبتاوه است که مدیران استانی و شهرستانی پاسخ‌گوی مردم خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بویراحمد گفت: با توجه به فصل بارش رزمایش پاکسازی شهر یاسوج با مشارکت پایگاه مقاومت و شهرداری یاسوج برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی پویش من و رفیق شهیدم خبر داد و افزود: این برنامه را پیشکسوت جنگ و دوران دفاع مقدس در فضای مجازی با بیان خاطراتی از شهدا  اجرا خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به تجلیل از فعالان عرصه بسیج گفت: نشست بصیرت در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، تجدید میثاق با شهدا در روز پنجشنبه‌ و حضور در خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انوری در ادامه سخنان خود در جمع اصحاب رسانه شهر یاسوج از
پویش نذر خون خبر داد و گفت:  دیدار با ۳۰ نفره از خانواده شهدا به صورت نمادین، توزیع بسته‌های معیشتی و توزیع ۸۰ جهیزیه به نوعروسان از برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به دیدار بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: عصاره هفته بسیج در سوم آذر و گردهمایی بزرگ بسیجیان در مصلای شهر یاسوج اجرای برنامه و بهره‌مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی