نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. دى 1400 - 16:02
اصغر نقی زاده گفت: حاج قاسم اهل رانت نبود، از موقعیت خود برای بچه هایش استفاده نکرد،تا روز آخر برای مملکت و دینش جنگید؛ برای همین ماندگار شد.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با چهارفصل با اشاره به صحبت های وزیر امور خارجه پهلوی درباره شهید سلیمانی گفت: او سردار سلیمانی را سرباز وطن می نامد؛ کسی در دستگاه پهلوی مسئولیت داشته است و داماد شاه بود.

 

اصغر نقی زاده بیان کرد: وقتی داعش به ۴۰ کیلومتری ایران رسید، گفت ما تهران را می گیریم؛ تصمیمشان این بود سوریه، عراق و لبنان را بگیرند و سپس به ما حمله کنند، اگر داعش به کشور ما حمله می کرد همانند سال ۵۹ می شد که با ۳۵ کشور جنگیدیم؛ اما این مسائل در رسانه ها کمتر گفته می شود.

 

نقی زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر راز ماندگار سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم اهل رانت نبود، از موقعیت خود برای بچه هایش استفاده نکرد، در هیچ جا گفته نشد این فرد دنبال پول و مال دنیا بود، قاب است، خودش و فرزندانش ساکن امریکا و انگلیس نبودند، همه مردم باور داشتند که حاج قاسم برای کشور و دینش زحمت می کشد؛ تا روز آخر برای مملکت و دینش جنگید برای همین ماندگار شد.

رزمنده دفاع مقدس در ادامه با اشاره به عاملان ترور شهید سلیمانی بیان کرد: شما ببینید چه کسی سردار سلیمانی را ترور کرد، اندازه را ببینید؛ رئیس جمهور یک کشور ابرقدرت دنیا می گوید این فرد را بزنید، اگر می خواهید بدانید اندازه حاج قاسم چقدر است ببینید چه کسی دستور داد او را بزند، رئیس جمهور آمریکا دستور داد.

 

وی افزود: سردار سلیمانی به عنوان یک ژنرال ایرانی با پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار می کند در حالی که به لحاظ مقام و عرف بین الملل شاید کمتر از تو باشد اما او را متقاعد می کند که وارد سوریه شود؛ حاج قاسم فردی بود که وقتی وارد کردستان عراق شد داعش بدون درگیری عقب‌نشینی کرد.

 

نقی زاده در پایان گفت: حاج قاسم سلیمانی سمبل یک فرد شجاع، با درایت و با تدبیر و فدایی برای دین و مملکت است؛ شجاعِ بی تدبیر نبود
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا