نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. دى 1400 - 16:05
ژیلا صادقی گفت:سردار سلیمانی جان خود را کف دست می گذارد برای اینکه من راحت زندگی کنم و اکنون دنیا از وی وحشت دارد؛ دختران اقتدار پدر را دوست دارند؛ به نظر من شهید سلیمانی جان بی نشان است.

ژیلا صادقی از مجریان باسابقه تلویزیون در گفتگو باچهارفصل در خصوص شخصیت شهید سلیمانی گفت: وقتی فردی انسان واقعی است،به منافع شخصی فکر نمی‌کند، در زندگی‌اش اثری از این موضوع نمی بینید که به میز و منصب و مقام فکر کند و برای رسیدن به این جایگاه دست و پا بزند و تلاشش را می کند که مردم کشورش را خوشحال و راضی کند؛ آیا این ها موضوعات کمی هستند که سردار سلیمانی محبوب بماند.

صادقی در ادامه گفت: شرافت واقعی و تربیت درست و اصالت درست می تواند یک فرد را در اذهان عمومی محبوب جلوه دهد.

 

وی افزود: فکر می‌کنم هنوز هم پذیرش اینکه سردار سلیمانی در بین ما نیست سخت است و برای همه آن هایی که ایرانی هستند داشتن همچین فردی با وجود اینکه در بین ما نیست باعث غرور و افتخار است.

 

صادقی ادامه داد:  پدر من در قید حیات است و انسان شریف و نازنینی است اما ای کاش به گوش دختر سردار سلیمانی برسد که چقدر من به وی حسادت می کنم.

 

این مجری باسابقه تلویزیون در ادامه بیان کرد: سردار سلیمانی جان خود را کف دست گذاشت برای اینکه من راحت زندگی کنم و اکنون دنیا از وی وحشت دارد؛ دختران اقتدار پدر را دوست دارند؛ به نظر من شهید سلیمانی جان بی نشان است.

 

صادقی در خصوص دشمنی برخی شبکه های اجتماعی با شهید سلیمانی و حذف محتواهای پیرامون وی گفت: دشمن از اسم شهید سلیمانی هم می ترسد؛من فکر می‌کنم ایرانی ها باید از این قصه احساس غرور کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی