نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. بهمن 1400 - 14:49
شاهرخ کناری با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان بویراحمد گفت: نظام جمهوری اسلامی کاملا پویا و کارآمد است که البته مردم این استان قدر نظام را می دانند.

فرماندار اسبق شهرستان بویراحمد در گفتگو با چهارفصل با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر در خصوص پیشرفت های استان و شهرستان در دوران پس از انقلاب و مقایسه آن با دوران ستمشاهی پهلوی گفت: در آن زمان یک کیلومتر جاده آسفالت نداشتبم امروز سی کیلومتر منتهی به مرکز استان چهارخطه است، در شهرستان بویراحمد یک روستای برخوردار از گاز وجود نداشت اما امروز میانگین گازرسانی در شهرستانی کوهستانی مانند بویراحمد بالاتر از میانگین کشوری است.

 

شاهرخ کناری ادامه داد: امروز تمامی روستاهای بیش از ده خانوار بویراحمد، دنا و مارگون از نعمت برق برخوردارند و روستاهای کمتر از ده خانوار با توجه به استفاده از پنل های خورشیدی از نعمت برق برخوردار هستند .

 

این چهره اصلاح طلب در ادامه به وضعیت مدارس اشاره کرد و گفت: مرکز استانی که از نعمت حتی مدرسه بی بهره بود، امروز بیش از 40 هزار دانشجو در مرکز استان مشغول به تحصیل هستند؛ قبل از انقلاب یک دانش آموز مطرح در سطح کشور نداشتیم اما امروز پدر پیوند کبد ایران را داریم و حرف برای گفتن در حوزه پزشکی داریم.

 

وی به پیشرفت های حوزه کشاورزی، باغداری و شیلات استان اشاره کرد و گفت: استان ما اکنون سومین تولید کننده ماهیان سردابی کشور و سومین استان کشور در تولید عسل است؛ این ها دستاوردهای نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در مرکز استان است.

 

کناری در ادامه گفت: شهرستان بویراحمد عمر 50 ساله دارد و جزو شهرهای جوان محسوب می شود اما رشد خوبی داشته است، نظام جمهوری اسلامی در استان قدرتمند و بسیار خوب عمل کرده است بود اما سوء مدیریت ها باعث شد اهدافی که مورد انتظار مردم بود  به وقع نپیوندد، اگر برخی مسائل مانند شایسته سالاری در این استان بیشتر مورد توجه قرار می گرفت می توانست شاهد رشد بسیار بیشتر استان باشیم.

 

وی در پایان گفت: اگر دوستانی که اطلاع ندارند و یا قشر جوان و نوجوان که انقلاب را درک نکردند، مطالعه کنند که انقلاب چه دستاوردهای بزرگی برای این استان داشته است، اگر قدردان نیستیم شاید عملکرد ما مسئولان برخی نگرانی ها در میان قشر نوجوان و جوان به وجود آورده است و الا نظام جمهوری اسلامی کاملا پویا و کارآمد است که البته مردم این استان قدر نظام را می دانند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی