نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. فروردين 1401 - 10:56
فرآیند تغییر و تحولات مدیریتی در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های گچساران و باشت تقریباً انجام شده که به زودی انتصابات جدیدی را در این ادارات شاهد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری چهار فصل ،در ادامه جریان تغییرات مدیریتی در شهرستان های گچساران و باشت، این‌بار نوبت به مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است ،اگرچه استعلامات این دو مدیر نیز انجام گرفته تا نسبت به تغییرات مدیریتی ظرف یک تا دو هفته آینده به شکل رسمی نیز اقدام شود.
از "اورنگ نارکی" به عنوان گزینه اصلی سکانداری فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران نام برده می شود، وی کارشناس امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش این شهرستان است که در زمینه های هنری کارگردانی تئاتر و نویسندگی کارنامه درخشانی را به خود اختصاص داده است.
"نارکی"جایگزین "امیرحسین نوروزی" برنامه ریز و کارگردان اصلی برنامه ها و مراسمات "غلامرضا تاجگردون" خواهد شد، نوروزی از مدیران بسیار نزدیک به تاجگردون بوده که از آبان 93 به عنوان مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران منصوب شده است.
هرچند بنا بر نقل قول هایی با آمدن "اورنگ نارکی"، "امیرنوروزی" از اداره ارشاد شهرستان به مرکز استان و یا شهرستان دیگری جهت ادامه خدمت کوچ خواهد کرد، اگرچه به قولی آبشان به یک جوی نمی رود.
با این وجود نیز در بسیاری از محافل از "سید نجم الدین علیزاده" به عنوان گزینه مدیریتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران هم نام برده می شود، اما در روزهای اخیر قطعیت این موضوع نیز کمرنگ نمایان شده است و شاید وی را در ردای مسئولیت جدیدتری در آینده نیز ببینیم.
اما در سویی دیگر از "پرویز مددی" به عنوان گزینه نهایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت یاد می شود،وی خبرنگار ، فعال رسانه ای و کارمند اداره ارشاد گچساران است که به احتمال فراوان طی هفته پیش رو معرفی خواهد شد.
مددی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که مدت 21سال در اداره فرهنگ و ارشاد گچساران مشغول به خدمت بوده است."مددی" جایگزین "سید علی حسینی" مدیر فعلی ارشاد شهرستان باشت خواهد شد.

براین اساس بازهم باید برای تغییرات مدیرتی به شکل رسمی، منتظر روزها و هفته های آینده باشیم.
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی