نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. فروردين 1401 - 11:42
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از وقوع یک فقره نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: فرد ضارب با تلاش دادستان و مجموعه ي انتظامي شهرستان گچساران و با همكاري خانواده و معتمدين محلی خود را به پلیس معرفی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهار فصل،سرهنگ "ارسلان خادمیان" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی  دريافت خبري مبني برهم زدن نظم عمومي و ضرب و شتم پزشكی در بيمارستان بي بي حكيمه(س) شهرستان گچساران توسط شخصی، موضوع ضمن هماهنگي با مرجع قضائی بصورت ويژه دردستور کار ماموران انتظامي این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش دادستان و مجموعه ي انتظامي شهرستان گچساران و با همكاري خانواده و معتمدين محلی، فرد ضارب خود را به پليس معرفي کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با بر هم زندگان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و مردم و همشهريان عزيز بايد پليس را در تامين امنيت جامعه ياري نمايند و اخبار و گزارشات خود پيرامون فعاليت هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت جامعه را از طريق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی