نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. فروردين 1401 - 12:57
هدررفت آب شرب در سایه بی‌خیالی مسئولان آب‎وفاضلاب کهگیلویه و گلایه شهروندان دهدشتی باعث شد تا رئیس آبفای این شهرستان از انتظارشان برای صدور مجوز های کنده کاری ترمیم شکستگی ها خبر دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهار فصل، لوله آب آشامیدنی در خیابان پارک جنگلی شهر دهدشت دچار ترکیدگی شد و با تماس های مکرر شهروندان همچنان شاهد هدررفت آب و بی توجهی مسئولان در این نقطه از شهر هستیم .

م الف"شهروند دهدشتی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی با اشاره به اینکه چندین مرتبه موضوع به شرکت آب فاضلاب در کهگیلویه گزارش داده شده اما انگار مسئولان همچنان بی خیال بحران زود رس و خشکسالی هستند گفت: ابفا بایدمتولی فرهنگ سازی الگوی صحیح مصرف اب باشد اما هدر روی های آب در سایه بی خیالی مسئولان باعث می شود تا این موضوع به خوبی از سوی شهروندان رعایت نشود.

وی ابراز داشت: شکستگی لوله های آب، گاهی بالغ بر چند ماه زمان می برد تا ترمیم شود و این موضوع تنها باعث هدررفت آب در سطح وسیع است.

این شهروند دهدشتی با بیان اینکه شکستگی لوله آب شرب در خیابان پارک جنگلی به قصه ای تکراری در این تبدیل شده است، گفت:ترمیم شکستگی ها در این منطقه و حتی در شهر ماه ها طول می کشد و مسئولان باید بحران کمبود آب را جدی بگیرند.

رئیس آبفای  شهرستان کهگیلویه در خصوص مطالبه گری این شهروند دهدشتی با تایید این خبر گفت: به دلیل اینکه از این خیابان به عنوان کمربندی شهر دهدشت استفاده می شود و عبور و مرور خودروها از این مسیر زیاد است و شبکه انتقال عمر مفید خود را ازدست داده است هر چند روز یک بار در نقاط مختلف شاهد شکستگی در شبکه هستیم.
حبیبی اظهار داشت: برای ترمیم شبکه آب بایدمجوز  استعلامات حفاری از سوی شهرداری،پلیس راه وبرخی سازمان های دیگر صادر شود.

وی تاکید کرد: بدون دریافت استعلامات نمی توانیم هیچگونه کندکاری و ترمیم شبکه را در خیابان انجام و اگر این مجوزها صادر شود از ابتدای هفته آینده کار ترمیم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی