نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. ارديبهشت 1401 - 15:36
فردی که متوجه شد برادرش به مدیرکلی نمی رس و خودش در اداره ای دیگر رسمی نخواهد شد در حال تخریب نیروهای موثر دولت و نظام در استان است.

به گزارش چهارفصل هوشنگ امیری در یادداشتی آورده است:  به تازگی برخی فعالیت های رسانه ای مشکوک در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در پی اقداماتی فارغ از فضای آرام نقد و تحلیل رسانه ای شدت گرفته است.

گویا این کار با هدفمندی صورت می گیرد و برخی افراد در پی تخریب فعالیت ها و اقدامات موثری هستند که توسط افراد و مسئولین استان در حال انجام است.
 
در برخی مواقع ضرورت نقد و حتی راهنمایی امری بدیهی است و همگان بر این موضوع اهتمام دارند و کسی نمی بایست از این قاعده مستثنی باشد.
 
اما جالب است بدانید فردی که در دولت قبل در حد  روابط عمومی دولت در استان  فعال بود، تا حدی که برادرش از کنار این موضوع مدیر کل می شود و به گفته خیلی از افراد در طی این مدت فرزندان شهدا و ایثارگران در آن  اداره تحت  فشار های اداری قرار می گیرند.
 
حتی آنطور که مشخص است، تا زمانی که برادرش در پست مدیر کلی بوده است تلاش های زیادی برای ابقاء وی داشت و بر خلاف خط مشی خود از دولت رئیسی تمجید می کرد.
 
اما از زمانی که متوجه شد برادرش رفتنی است و خودش در اداره ای دیگر رسمی نخواهد شد در حال اقدام به تخریب نیروهای موثر دولت و نظام در استان می کند.
 
به نظر می رسد کار این فرد به مرحله ای حساس رسیده است و بزودی ممکن است ایجاد اینگونه هیاهوها و تشنج ها مسیری عکس را برای وی رقم بزند.
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی