نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. ارديبهشت 1401 - 9:13
سرپرست صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد از تامین کالاهای اساسی در سطح بازار استان خبر داد و گفت: کمبودی در کالاهای اساسی بازار وجود ندارد.

به گزارش چهارفصل کریم روزبهان  در خصوص سیاست هدفمندسازی یارانه ها و آخرین اقدامات صنعت و معدن برای حضور اثر گذار در بازار  گفت: در راستای اصلاح سیاست های اقتصادی که از آن به جراحی اقتصادی تعبیر می شود، توسط دولت با شهامت و شجاعت دنبال شد هر چند دولت های گذشته توان انجام آن را نداشتند.

 

سرپرست صنعت ومعدن استان گفت: با اجرای طرح سیاست های اقتصادی تدابیر مختلف برای تامین کالاهای اساسی اندیشیده شده است و فروشگاه ها سرشار از مواد غذایی مورد نیاز است.

 

وی با با بیان اینکه کالاهای مانند روغن و تخم مرغ در سطح بازار بدون مشکل توزیع می شود اشاره کرد و گفت: موجودی کالاها روزانه رصد می شود و اگر کمبودی وجود داشته باشد آن کالاها در سریع ترین زمان ممکن تامین می شود.

 

این مسئول به تخلفات احتمالی در بازار اشاره داشت و عنوان کرد: بازار مورد بررسی قرار می گیرد و اگر تخلفی توسط بازرسان در سطح مرکز استان و شهرستان ها مشاهده شود گزارشات آن به نهادهای نظارتی ارسال می شود.

 

وی افزود: مردم نگران بازار و  تامین کالاهای اساسی نباشند زیرا در بازدیدها،  این کالاها وجود دارد و مشکلاتی در تامین آنها نیست.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی