نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. ارديبهشت 1401 - 10:44
احمد زاده پرتلاش،یک رکن موفقیت را از خود دور نکند، نقادان دلسوز را پذیرا باشد و سعی کند وقت بیشتری را صرف آنها کند.

به گزارش چهارفصل وقتی که دولت جدید ردای خدمت را در کهگیلویه و بویراحمد با انتخاب استاندار جدید همه جانبه بر تن پوشید و جانانه کار را شروع کرد، دلسوزان و مردم فهیم کهگیلویه و بویراحمد بسیار خوشحال تر از گذشته عزم شان را برای شکوفایی بیشتر جزم کردند.

در این بین استاندار کهگیلویه و بویراحمد آنگونه که شواهد اعلام میدارد، ساعتها و گاها روزها از وقت خود را در دل مناطق محروم در عرصه خدمت رسانی به مردم محروم منطقه صرف کرد تا جایی که دلسوزی های وی بیش از پیش برای استان نمایان شد.

در اهتمام جدی استاندار به این موضوع شکی نیست و قطعا وی که سوابق گوناگون مسئولیتی دارد با تجربه تر از آن است که برخی نصایح دوستانه به وی شود.

اما گویا یک ابهام و یا پوشش در این مسئله برای استاندار محترم وجود دارد، عامل اصلی فروپاشی تلاش های استانداران پرتلاش گذشته در استان ایجاد یک حس توهم و پوشالی رسانه ای بوده است، چیزی که احمد زاده باید به شدت از آن دوری بجوید.

محبوبیت استاندار به انتشار کلیپ هایی برای دیده شدن نیست، محبت بر قلوب و اجرای دقیق مصوبات مردم را بیشتر به نظام امیدوار می کند.

همواره متملقان سعی در نمایش آن چیزی دارند تا مسئولان با آنها و خط مشی شان همراه شوند، غافل از اینکه در بحران هایی از لحاظ افکار عمومی قرار می گیرند که هیچ گاه توان عبور از آن را نخواهند داشت.

احمد زاده پرتلاش،یک رکن موفقیت را از خود دور نکند، نقادان دلسوز را پذیرا باشد و سعی کند وقت بیشتری را صرف آنها کند، مسیری که در پیش گرفته شده است شاید خواست وی نباشد اما اکنون اینگونه نمود و بروز دارد.

امیدواریم رویه آینده احمدزاده این واقعیت را در پیش روی وی بگذارد، چرا که همه ما دلسوز این نظام و انقلاب و مردم هستیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی