نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. خرداد 1401 - 18:43
حجت الاسلام شجاعیان گفت : با توجه به همه جوانب و پرهیز از مسائل سلیقه ای و بهره گیری از تجارب گذشته و خواسته های مردمی "منتظریان" همچنان کاندیدای جریان نیروهای انقلاب است .

به گزارش چهارفصل ؛حجت الاسلام شجاعیان، عضو شورای مرکزی جریان نیروهای انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران استان با تبریک سوم خرداد گفت : حمایت های مردم از انقلاب اسلامی باعث شکوفایی و پویایی کشور شده است .

 

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بدنبال نا امید کردن مردم از انقلاب با طراحی فتنه های مختلف است .

 

شجاعیان با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی گفت : جریان نیروهای انقلاب در این صحنه پیشتاز بوده و مردم از این گروه همایت می کنند.

 

وی در رابطه با تعیین تکلیف نامزد انتخابات در آینده گفت : هنوز تصمیمی گرفته نشده و کاندید این جریان همچنان فعال است .

 

شجاعیان اظهار داشت : با توجه به همه جوانب و پرهیز از مسائل سلیقه ای و بهره گیری از تجارب گذشته و خواسته های مردمی منتظریان همچنان کاندید این جریان است .

 

وی با آرزوی مقبولیت مردمی برای این کاندیدای انتخابات پیش رو ابراز داشت : وی گفت منتظریان کاندیدای قطعی جریان نیروهای انقلاب است .

 

 شجاعیان ابراز داشت: تا کنون کاندید دومی مطرح نبوده و همه بزرگان جریان نیروهای انقلاب و  آقای هدایت خواه  این کاندیدا را مد نظر دارند و اگر قرار شد در شهرستان های سردسیری ۲ نماینده در انتخابات داشته باشیم نفر دومی هم معرفی می شود .
 

 وی ابراز داشت : هدایت خواه تحت هیچ عنوانی به عنوان کاندیدا در شهرستان های استان حضور پیدا نخواهد کرد .
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی