نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. خرداد 1401 - 8:19
پوستر هشتمین جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش چهارفصل، آئین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی از سری برنامه های بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه فتح استان و جمعی از مسئولین فرهنگی استان در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

امین درخشان در این آیین گفت: هشتمین جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی با حضور گروه های نمایشی از استان های خراسان رضوی، بوشهر، میناب بندرعباس و دو گروه نمایشی از استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این جشنواره از ۱۶ لغایت ۱۹ خرداد ماه در یاسوج برگزار می شود، افزود: برگزاری این جشنواره با همکاری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه ها و نهادهای فرهنگی استان و بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا علیه السلام خواهد بود.

 

وی برگزاری این جشنواره را در راستای ترویج فرهنگ منور رضوی در جامعه و همچنین ایجاد نشاط معنوی بین مردم دانست.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی